![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Tips gevraagd: Praag-Krakau of Praag-Bratislava
Eind februari gaan we voor het eerst naar Praag. We vertrekken op 28 februari en vliegen in de avond van 5 maart weer terug. We willen binnen deze tijd een korte rondreis maken met 1 tussenstop. We reizen met de trein
We willen het allerliefste de nacht van aankomst in praag slapen, doorreizen naar stad halverwege praag en krakau, twee dagen krakau, terugreis naar praag met tussenstop andere stad halverwege en eindigen met 2 dagen praag. Is dit een redelijke planning en zo ja: tips voor de tussenstops? we willen max 3 uur in de trein zitten. andere optie was van praag naar bratislava naar brno en dan weer terug naar praag. heeft iemand daar goede ervaringen mee? Ook andere (misschien reelere suggesties) zijn welkom als het maar om minimaal 2 steden (waarvan 1 praag) gaat bedankt! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
ben je al ooit in Wenen geweest? dat is heel erg de moeite waard. is denk ik goed te combineren met Brno b.v. en dan Bratislava laten zitten.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
Ik zou Brno of Bratislava als tweede bestemming kiezen. Volgens mij is de reis Praag Krakau per trein ook niet zo'n vlotte.
|
|
|
|