|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Moderator
|
Ik ook en dus blijft het hier gewoon staan
![]() |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Forum Freak
|
Heel mooi Jolanda!! Daarom kom ik altijd zo vrolijk uit mijn werk, omdat de mensen waarmee ik werk zo eerlijk zijn, zo weinig nodig hebben om te genieten, ons laten zien waar het echt om gaat.
Ze halen het beste in me naar boven, raken me door hun spontaniteit, openheid en enthousiasme. Daar kunnen wij nog heel veel van leren. Toch is er ook weleens onenigheid doordat ze elkaar verkeerd begrijpen, of omdat de ene minder aandacht denkt te krijgen dan de ander, zich aangevallen voelen, zich niet begrepen voelen, zich afgewezen voelen etc. Gewoon dezelfde dingen als wij kunnen meemaken, voelen. We zijn natuurlijk allemaal maar mensen......verschillende mensen, gelukkig, dat maakt het boeiend en soms moeilijk. Natuurlijk ontkom je er niet aan dat met zoveel verschillende mensen dat er een keer woorden vallen. Maar we zijn allemaal volwassen mensen, dus ik neem aan dat het ook weer opgelost wordt, dat kan toch niet anders? We zijn hier toch allemaal voor hetzelfde...de liefde voor Tsjechië, maar ook voor elkaar!
|
|
|
#53 |
|
Forum Freak
|
Jolanda!!
![]()
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Jolan, helemaal met je eens. Maar dan moet er wel over gepraat worden, dat gebeurt helaas niet. Het forum is voor mij altijd een hele leuke plek geweest waar ik ontzettend veel gelachen heb. Helaas ... Dit wou ik nog ff kwijt. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
VIP Lid
|
Voor Jolanda,
Donkere wolken Komen er ooit donkere wolken Probeer die dan te weerstaan. Want dan word je veel sterker. Ook al valt er dan een druppel, je zult er steviger door staan. Ooit zullen ze tegen jou leunen. Want dan heb jij die kracht. Uit ervaring gekregen. Dan denk je terug aan jouw wolken. Met een glimlach en dat mag. Zo zijn er van die momenten, soms weer groot en dan weer klein. Maar word je weer op vleugels en wind gedragen probeer dan te genieten en toch dat steuntje voor die ander te zijn! door Hennie Doest www.kieckens.nl Bedankt voor jouw onvoorwaarlijke steun Jolanda. ![]() Je hebt helemaal gelijk! |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Super Lid
|
Dank je Lina.Ik heb ook nooit geen spijt gehad dat ik Lukas ooit heb leren kennen. Ook al doet het nu pijn, ik koester de mooie momenten. Sas, er is geen helaas..., Want het is hier nog steeds 'n plek om informatie te vinden, maar ook om te lachen en te huilen. Er zal altijd gepraat, en geluisterd moeten worden, zeker als het even langs elkaar af loopt, of als je het niet met elkaar eens bent. Ik denk dat we even geduld moeten hebben, maar zoals iemand hier altijd zegt, alles komt goed.
|
|
|
|
#57 |
|
Actief Lid
|
Naamgenootje: Ik lees bijna elke dag op het forum maar reageer niet zo vaak. Ik denk wel veel maar durf niet veel. Jij verwoord nu precies wat ik de afgelopen dagen al vaak gedacht heb. Goed gezegd meis, zo is het maar net!!
![]() |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Volwaardig Lid
|
Laat de onrust op het forum dan zijn als een storm in een glas water.
Laat het even voor wat het is en de waterspiegel zal weer glad zijn. Always look on the bright side of life.... ![]() Fera |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Legende
|
Er zijn hier anders wel al veel schepen gezonken in die stormen van het laatste jaar. Vergeet dat maar niet.
|
|
|
#60 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik kom nog niet zo lang op het forum en ben niet alle topics gaan teruglezen. Ik weet dus eigenlijk niet half wat er zich heeft voorgedaan en wilde dat graag zo houden. Wat niet weet, wat niet deert.
![]() |
|
|
|