![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Gezocht: camping na 4 mei 2008
voor ons de eerste keer dat we naar CZ willen gaan na 4 mei. We zijn boven de 60 zonder kinderen met teckel en caravan. We moeten wel stroom hebben. na vele jaren andere landen te hebben bezocht met ons ook met caravan, willen we ook dit eens doen. beroepshalve ben ik wel vroeger veel in CZ geweest . ook in hotels .
We hebben liever geen nederlandse camping, want we zijn in CZ en niet in nederland. Wie kan ons goede raad geven hiervoor? wat zijn de mogelijkheden voor het land een beetje te zien? niet fietsers / wandelaars. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Hallo Mieke/hub
Van Harte welkom op dit forum Ik neem aan dat jullie hier en daar al wat gelezen hebben. Toch even een vraagje mijnerzijds: Hebben jullie -voordat je wordt bedolven onder een stortvloed aan goede adviezen- al een bepaalde regio op het oog? Veel zoek- lees en vooral forumplezier ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
regio
hallo. nee dat niet maakt niet uit, denk ik. we zijn al een paar keer in pilzen en praag geweest. ik kwam vroeger via jugoslavie binnen en dan via brno verder dat lijkt me ook wel wat b.v. voor echt caravanvakantie zijn we daar nog niet geweest, dus dat is nieuw. maar ik heb wel gezien dat er de campings later open gaan. we gaan op 4 mei weg in meerssen/maastricht.
|
|
|
|