het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 11-02-08, 17:19   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Gezocht: camping na 4 mei 2008

voor ons de eerste keer dat we naar CZ willen gaan na 4 mei. We zijn boven de 60 zonder kinderen met teckel en caravan. We moeten wel stroom hebben. na vele jaren andere landen te hebben bezocht met ons ook met caravan, willen we ook dit eens doen. beroepshalve ben ik wel vroeger veel in CZ geweest . ook in hotels .
We hebben liever geen nederlandse camping, want we zijn in CZ en niet in nederland. Wie kan ons goede raad geven hiervoor? wat zijn de mogelijkheden voor het land een beetje te zien?
niet fietsers / wandelaars.
mieke/hub is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-02-08, 19:05   #2
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Hallo Mieke/hub

Van Harte welkom op dit forum
Ik neem aan dat jullie hier en daar al wat gelezen hebben. Toch even een vraagje mijnerzijds: Hebben jullie -voordat je wordt bedolven onder een stortvloed aan goede adviezen- al een bepaalde regio op het oog?

Veel zoek- lees en vooral forumplezier
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-02-08, 19:29   #3
Nieuw Lid

Nationaliteit:
regio

hallo. nee dat niet maakt niet uit, denk ik. we zijn al een paar keer in pilzen en praag geweest. ik kwam vroeger via jugoslavie binnen en dan via brno verder dat lijkt me ook wel wat b.v. voor echt caravanvakantie zijn we daar nog niet geweest, dus dat is nieuw. maar ik heb wel gezien dat er de campings later open gaan. we gaan op 4 mei weg in meerssen/maastricht.
mieke/hub is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-02-08, 20:23   #4
cor
Super Lid

Nationaliteit:
over campings is meer dan genoeg te vinden bij de zoekfunktie.in ieder geval meer dan genoeg stroomdraad meenemen.dat bepaalt namenlijk wel de plek waar je kunt staan.
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels