|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Mensen omg. Krasna Lipa-Rumburk-Sluknov-Mikolasovice?
Het idee van een ontmoetingsplaats voor mensen van dit forum lijkt mij een goed idee.
Zijn er mensen in de buurt van Krasna Lipa- Rumburk- Sluknov-Mikolasovice, in ieder geval in het linker oortje van de Tsjechische hond, die hier ook iets voor voelen? Bijvoorbeeld in de zomer maanden? Bericht 02-01-08 om 21:25 aangepast door PuNkEnStEiN. Reden: Tekst iets aangepast en eigen topic gegeven. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Het idee: Helemaal Goud!! Maar dat oor, van die Tsjechische hond, daar snapt Char dus helemaal niets van!!!...
Char. __________________________________________________ Char. ...Niet in kennel(ijke) staat... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Leuk Zandra, wij hebben een huisje in Jirikov en ik weet dat bij jou in de buurt, maar ook bij ons, meer Nederlanders zijn.
Misschien komen er meer reacties nu de vakanties voorbij zijn. Het lijkt mij leuk om zoals in Praag, een leuk kroegje of zo op een vaste dag als ontmoetingsplaats te maken. Dan kan iedereen er heen als hij/zij zin heeft zonder iets af te spreken.
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Ik wilde heel graag rustig wonen in Tsjechië en niet bij de supermarkt omringt worden door nederlanders.
Nou dat is gelukt! Buiten Pieter die wij al kennen heeft alleen Zandra van dit forum gereageerd.
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
goed idee carla, feertje (martin en Fera) zullen er op termijn ook wel bijzijn.
Pieter/Mila |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Wordt vast heel gezellig.
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
hallo,
Ik wilde ook graag reageren op de oproep voor een ontmoeting,wij zouden het leuk vinden om nederlanders te ontmoeten uit de noordelijkste streek.Wij wonen nl. sinds een half jaar in Vorklebice dat ligt tussen Liberec en Turnov,en zijn een pension begonnen.Het lijkt ons een goed idee voor een ontmoeting word vast gezellig! ![]() |
|
|
|
|
|