![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Huurtent en een leuke camping
In juli of augustus gaan we met twee jonge gezinnen, twee kinderen van 4 en 1, het liefst naar Tsjechie op vakantie.
We hebben wel een aantal eisen waaraan een fijne vakantie, voor ons gevoel, aan moet voldoen: geen zooitje, maar ook weer niet te strakke regels, wel veilig maar geen opgesloten gevoel, een disco hoeft niet maar wel graag een speeltuin, het liefst geen 23.00 uur klok, want ook met kleine kdn wordt het wel eens later en i.v.m. ons kleintje geen rit helemaal ver het binnenland van Tsjechie in.Ht lijkt heel wat, maar het valt wel mee, vrijheid blijheid, maar niet té! Snappen jullie? Zijn er campings aan te bevelen? Wij hebben geen enkele ervaring in Tsjechie. Ik vond het heel moeilijk om te kiezen. Dan zie ik een camping die heel wat lijkt en dan blijkt het een strafkamp of een vieze bende te zijn. Met kleine kdn, vind ik dat eigenlijk niet kunnen. Roept u maar! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Hoi Haab, welkom op het forum!
![]() Met een beetje geluk zal je aan de hand van jouw "eisen" best een paar reakties krijgen, maar ik raad je toch van harte aan om zelf de Kampeerrubriek van dit forum goed door te nemen. Er zijn al vele campings besproken en daar zit ongetwijfeld ook wel iets geschikts voor jullie bij. Succes met zoeken (en vinden)! ![]() |
|
|
|