Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Attracties & Bezienswaardigheden
Fotolocaties gezocht omgeving Blatná

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 21-01-08, 16:12   #1
Martin D
Nieuw Lid

Nationaliteit:

Komende zomer trekken we met enkele leden van ons fotoclubje naar Tsjechie.We verblijven er in de buurt van Blatna,kent iemand daar in de omgeving mooie plekjes waar men ongestoord aan modelfotografie kan doen?
Martin D is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-01-08, 17:02   #2
Gorrit
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Allereerst een hartelijk welkom op dit forum
Meteen en vraagje mijnerzijds: Welke Blatná bedoel je?? Er zijn er namelijk meerdere..
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-01-08, 20:29   #3
cajonez

Als met Blatna de plaats tussen Nepomuk en Pisek wordt bedoeld kan ik je wel opweg helpen met wat tips etc. Woon er dicht bij. Er is in Blatna zelfs een heel actieve fotoclub die regelmatig exposeren.
  Bericht citeren in antwoord
Oud 21-01-08, 20:53   #4
Martin D
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Blatna

Dat is het inderdaad,het huis dat we hebben gehuurd is in het dorpje Hajany en dat zou op ongeveer 3 km. van Blatna Liggen.Wat de plaatselijke fotoclub betreft dat had ik ook al op het internet ontdekt en daar heb ik gisteren reeds een mailtje naartoe gestuurd.Mischien komt daar ook wel reactie op.Verder is alle mogelijke info welkom,zeker van iemand die daar in de buurt woont.Zelf ken ik ,na een twintigtal bezoeken ook al een beetje de weg in Tsjechie maar men kan nu eenmaal niet alles kennen.
Oud 25-01-08, 23:24   #5
cajonez

Het huis in Hajany is bij mij bekend, denk dat de omgeving met zijn meren en bossen veel mogelijkheden biedt om te fotograveren, ook/juist modelwerk. Vele plekken worden haast nooit bezocht, dus lekker rustig. Als je hulp nodig hebt, laat maar horen.
  Bericht citeren in antwoord
Oud 27-01-08, 08:42   #6
Martin D
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Een beetje hulp is zeker welkom,wij komen in Hajany aan op zaterdag 19 juli ergens tussen 16 en 18u.Tegen 20u.zal de Gambrinus zeker al koud staan als jij dan zou kunnen langskomen kunnen we meteen,onder het genot van een frisse pint kennismaken.
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed