![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Reanimatie? Bedoel je dat mond op mond beademing in het ziekenfondspakket zit in Tsjechië? En mag je dan zelf de hulpverlener uitkiezen?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
"Geen Jehova's aan de deur"
Op dit punt moet ik je helaas teleurstellen. De Jehovka's weten Markousovice te vinden en spreken vloeiend duits. Zelfs van hun prachtige krantje hebben ze een duits exemplaar. Dus wees gewaarschuwd als de buren op een mooie zomerdag hun pivo neerzetten en het huis invluchten... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Had ooit een fysio nodig (in CZ) , deed rug'massage', ik lag op massagetafel.... kruishoog met fysio.... Leek als 2 druppels water op Bill Clinton. Met andere woorden: goede en zeer betaalbare zorg(verzekering), maar als in NL heb je het ook hier niet altijd voor het zeggen.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 | ||
|
VIP Lid
|
Meevallers van het wonen in Tsjechië
Citaat:
Citaat:
Zo kan het dus ook!!!... Char. Shit, heb ik de quotes in het verkeerde topic geplaatst!!! Kan een van de Heren dit even weghalen? Ik ga het opnieuw proberen!!.. Laatst aangepast door char; 03-07-08 om 18:53. Reden: Char is een eikel! |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
Er wordt niet voorgedrongen bij de bushalte, de dierentuinen zijn betaalbaar om vaker in het jaar naar toe te gaan.
In Praag hoef je geen strippenkaarten te hebben voor het OV, want er is een veel gebruiksvriendelijker systeem. |
|
|
|