![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Tsjechische folk-/kampvuurmuziek gezocht
Hallo beste mensen
ik heb lang zitten googlen maar heb mij uiteindelijk maar aangemeld bij deze site! Ik ben zelf ook tsjechische, en ik zoek ouderwets gezellige tsjechische kampvuurmuziek! Ik ben zelf 20 jaar oud en vind het wel gezellig allemaal bij t kampvuur, maar ik zou niet weten wie de oorspronkelyke artiesten en titels zyn.. Iemand?? Groetjes nathalie xXx ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
kijk is op deze site, http://www.countryradio.cz/klub.php mischien hebben ze ook internet radiio!
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Kijk maar eens rechts onderaan: Countryradio kan je er ook beluisteren. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Kijk eens op de website van Jaromir Nohavica voor songteksten en een aantal songs. Ook Honza en Frantisek Nedved / Brontosauri maken "kampvuurmuziek". groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
![]() mijn favoriet! het beste is trouwens om diep in de nacht te luisteren dan zijn er ook geen reclames ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
tsjechische kamp muziek is geweldig. het eerste jaar dat ik naar tsjechie was zatern we langs de berounka en naast ons huisje zat een klein cafetje en een camping voor kanoers en daar maakte ze elke avond een kampvuur en zongen ze allemaal liedjes. het was er heel gezellig.
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
echt top! dat jullie zo supersnel hebbe gereageerd! Leuk hoor die radiozender! ik ben zelf alweer 4 jaar niet meer in tsjechie geweest en ik mis mijn vaderland supererg! echt heerlijk die radiozender! ik krijg er een heerlijk gevoel van!
Bedankt allemaal! Groetjes nathj |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
trouwens!
Ik zat een beetje die radiozender te luisteren, maar Country is niet echt wat ik zoek eigelijk.. meer dat Tramské? als ik het goed schrijf hoor, hhahah want ik kan echhtt geen tsjechisch schrijven eigelijk:P alleen verstaan en een beetje spreken ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
gebroeders Nedvedi, Bratri Ebenové, Jablkon (? maar daar ben ik niet zo zeker van dat het wel kampliedsjes zouden zijn..)
Van Nedved zijn er heel wat boekjes (tekst en muziek)- verkrijgbaar - speciaal bestemd om mee te zingen. |
|
|
|