|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Skischool Dolni Dvur
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Dolni Dvur, heeft iemand ervaringen met de skischool daar? Hoe zijn de snowboardlessen? Is dat al mogelijk voor kinderen van 7 jaar? Evt. ook Nederlandse leraren? Of kun je beter uitwijken naar bijvoorbeeld Janske Lazne?
Alvast bedankt. |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Dolni Dvur heeft een kleine piste, ideaal voor beginners. De skischool geeft ski- en snowboardles, maar alleen in het engels of duits. Wij wonen aan de piste en zien dat ook Nederlandse kinderen de skileraren (vrnl. dames) goed begrijpen. Er wordt aan kinderen heel leuk les gegeven.
Een fijne vakantie. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Weet u dan wellicht of het mogelijk is om privéles te krijgen? En aangezien u er woont, weet u dan een goed restaurant waar we kunnen ontbijten en dineren? We zijn met 9 volwassenen en 6 kinderen. Vorige jaar hadden we een pensionnetje in de buurt (Herman) waar we iedere dag konden ontbijten en dineren, dat was ideaal en perfect eten, dus we zouden dit ook graag in Dolni Dvur doen.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
In Dolni Dvur kun je ook privéles krijgen (ski en snowboard).
Bij Pension / Restaurant Dolni Dvur kun je lekker eten. Volgens hun website kun je er ook ontbijten, maar daar hebben we geen ervaring mee. Reserveren is wel raadzaam met zo'n grote groep. Dit is hun website: penzion.penziondolnidvur.cz Ik ben wel erg benieuwd waar jullie verblijven tijdens de vakantie. Helma |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Skihuur voor kids?
Goedemorgen,
In de voorjaarsvakantie reizen wij af naar Tsjechie (nog een paar weken! ) . Ons huis ligt in de buurt van Dolni Dvur en wat ik begrijp uit de verhalen is dat een prima plek voor kinder-skiles. Mijn vraag is echter: kun je daar ook spullen huren voor de kinderen? En hebben ze daar ook helmpjes, of moeten we die uit Nederland meenemen? Hartelijk dank! Danielle |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Danielle
Bij de skipiste van Dolni Dvur kun je ook ski's, snowboards, schoenen en helmen huren voor kinderen. Dit kan ook in Lanov en Vrchlabi. Fijne vakantie, Helma |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
sneeuw
Hoi Helma,
Is het in Dolni Dvur nu ook aan het sneeuwen? Kan het bij holiday-info niet zo goed zien en aangezien jullie "eerste-rang" zitten Ik had je nog niet bedankt voor de info over het restaurant en de skiles enzo, dus hierbij. We gaan er zeker iets mee doen. We gaan over 3 weken en komen zaterdagmorgen vroeg aan, dan gaan we gelijk alles regelen mbt ski/snowboardles en het restaurant e.d. Ik kan nog steeds niet helemaal vinden in welk huis we precies zitten maar volgens mijn info is het ca. 500 meter van de skipiste en 200 meter van een restaurant, dus wij hopen natuurlijk dat het Restaurace Dolni Dvur. Helma nogmaals bedankt, enneh... alle info over Dolni Dvur is welkom groetjes Sandra |
|
|
|