|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
camping bezdrev is ook erg leuk aan een meer waar je bootjes kan huren en ook heerlijk kan zwemmen
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Forum Freak
|
Wij begonnen onze vakantie vorig jaar in Cheb, camping Drenice.
http://www.eurocampings.net/nl/europa/tsjechie/zapadocesky/auto-camping-drenice-(b)-107224/ Het is wel een vrij drukke camping met veel Nederlanders en Duitsers, wel een gemoedelijke camping. Het meer is zo helder, de vissen zag je langs je benen zwemmen. Er zijn trouwens meer campings rondom het meer, die rustiger zijn. PS. Hier op het forum staat wat meer info over camping Drenice. Mocht je nog vragen hebben over die camping, dan kan je die daar kwijt. Op die manier houden we de informatie lekker overzichtelijk bij elkaar. ![]() Bericht 22-01-08 om 15:15 aangepast door PuNkEnStEiN. Reden: PS toegevoegd met link naar topic over de camping. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Forum Freak
|
De camping gevonden, aan de andere kant van het meer;
Aan de andere kant van het meer zit een nieuwe camping Baldi, in het plaatsje Okrouhla, weg 21 naar Marianske Lazne. 2 jaar oud, ruimte in overvloed, tís er nog een beetje kaal maar dat komt wel en een spiksplinternieuw sanitair met muziek en je komt er ook nog andere nationaliteiten tegen. Deze tekst is van een ander forumlid die mij deze camping als tip gaf. www.cz-nightlife.de/camping/baldi/?rel=nofollow
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
Het meer bij camping Drenice is inderdaad heel helder. Toendertijd was er één camping en een jeugdkamp met kanovaarders langs het meer. We waren toen één van de twee nederlandse gezinnen daar, tussen de Tsjechen en Oost Duitsers. Maar nadat in de Caravan Kampioen van de ANWB een artikel over deze camping had gestaan, stond het die zomer vol met Nederlanders. Wij vonden dat jammer, maar voor jullie dus een voordeel.
Tip: als je ergens je ultieme stekkie hebt gevonden, praat er dan met niemand over!
|
|
|
|
#29 |
|
Forum Freak
|
Nee, nee, ik vond het helemaal geen voordeel. Na een week zijn we vertrokken, maar het meer was grandioos mooi, plus de ligweide.
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
Ik heb ooit eens gevraagd hier op forum voor een meer om in te duiken en heb daar wel enkele tips uit gekregen, met evt foto's. Zijn er helaas nog nooit geweest. Eerst het huis vinden en dan de tijd nemen om te duiken..................
![]()
|