![]() |
|
|
#141 |
|
Forum Freak
|
Het was voor ons echt een sprookje....het begint te sneeuwen de ochtend nadat we aangekomen zijn, er staan herten in de achtertuin....een prachtig huis met geweldige buurtbewoners.
Ik teer er nog steeds op.
|
|
|
#142 |
|
Nieuw Lid
|
Dank je wel voor het heerlijke reisverslag!!
het herkenbaarheidsgehalte steeg bij mij zoals bij vele andere forumbezoekers ten top... Mayca, jij hebt de wonderbaarlijke gave in alle eenvoud de nostalgie in een mens los te krijgen... dikke nieuwjaarszoen Pét'a
|
|
|
#144 |
|
Forum Freak
|
Ik ben vrijdag begonnen om een fotoboek te maken van onze vakantie in het prachtige huis in de sneeuw. (weer mijn dank aan Maria) .
Ik heb het boek gemaakt bij de Hema en volgens mij gaat het er prachtig uit zien. Ik kan er bijna niet op wachten. Jammer dat ik het niet aan iedereen kan laten zien, maar ik kan het natuurlijk meenemen naar de meeting in Tsjechië. Het zal een heel dierbaar album worden.
|
|
|
#145 |
|
Actief Lid
|
leuk. Ik maak meestal van onze wintervakanties een scrap book..
Ook leuk om te doen.
|
|
|
#146 |
|
Actief Lid
|
Leuk Mayca, dat beloofd nog wat!
Ik zag laatst zo'n boek van iemand die naar Rome was geweest, ook van de Hema, het was werkelijk prachtig. Het zag er allemaal heel professioneel uit. Heb je het boek thuis achter de computer op de hema-site gemaakt? Dat lijkt me nog een intensief werkje. Jammer dat we je boek straks niet kunnen bewonderen maar ik weet zeker dat het er prachtig uit zal zien! Kun je lekker lang nagenieten van je heerlijke verdiende vakantie. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
VIP Lid
|
Mayca, ik weet niet of dat kan. Maar het zou mooi zijn, als er achterin een paar "blanco" bladzijden zijn. Gewoon voor mensen, die van jullie houden, Rens gekent hebben, familie, mensen van je werk, of van dit forum,.. gewoon mensen dus, die nog even hun "ei" kwijt kunnen!...Daar,.. waar het hoort.
Char. __________________________________________________ ____ Char. ...alweer zonder handtekening... |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Forum Freak
|
Nee, er zitten geen blanco bladzijde's in, alleen kaders voor foto's en teksten. Maar er kan natuurlijk altijd nog iets bijgemaakt worden aan de binnenkant van de kaft. Dat vind ik wel een mooi idee!!
Het was inderdaad een heel intensief werkje. Ik was vrijdag om half negen begonnen en 's nachts om 01.00 uur liep de p.c. vast. Ik kreeg niets meer voor elkaar. Maar ik dorst ook niet naar bed te gaan, dus om 03.00 uur zat ik er nog. Toen maar naar bed gegaan en de p.c. aangelaten. De volgende ochtend bleek dat ik een fout had gemaakt waardoor alles vast zat. Alles is opgelost en het boek richting de Hema.
|
|
|
#149 |
|
VIP Lid
|
Wat een prachtverhaal Mayca, ik heb nu pas de gelegenheid om het rustig te lezen omdat mijn pc enkele weken uit de lucht was. Mijn complimenten!
|
|
|
#150 |
|
Forum Freak
|
Zaterdag hebben we het fotoboek opgehaald. Het is zo geweldig mooi geworden...ik ben er zo ontzettend blij en trots mee.
Op de eerste bladzijde meteen een foto van het prachtige huis in de sneeuw, omringt door zonnebloemen, mijn lievelingsbloem. De rest van het boek ademt echt de sfeer uit van deze fantastische week. Op de buitenkant van het boek komen nog foto's van Rens en er is binnenin nog ruimte voor teksten. Dus het idee van Char kan ook nog. Ik heb er twee, dus eentje is voor Roy! Ik kan het iedereen aanraden......vooral als het een hele dierbare en bijzondere vakantie is geweest.
|