|
|
#121 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo, het begint toch weer te kriebelen, nog bij boeken misschien.....
Heeft dit hotel ook een zwembad ??? Groetjes, Marleen |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Lid
|
Hey Leen
Volgens mij nie,wel een sauna,mar daar mag den Devin nog nie in denk ik.Mar volgens mij kunde daar wel heel mooi sleeen en sneeuwpoppen maken.laat de kriebels de vrije loop. ps volgens mij vind Devin de kneddel met goulash kei lekker. gr Helmi ![]() |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Lid
|
hoi,hoi
de eerste sneeuw is gevallen |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Lid
|
Er ligt inmiddels echt superveel sneeuw al
![]() Mooi man! Ik ga met kerst weer richting Bozi Dar. En we gaan genieten, zeker weten. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Legende
|
Zaterdag is in Bozi Dar een nieuw wandelpad geopend.
Ježíškovu cestu of Kindje Jesus wandelweg is ze genoemd. Er zijn twee verschillende afstanden mogelijk, de korte is 5,5 km lang en de langste is zo'n 13 km. Bij de aanleg van het wandelpad, dat vooral voor kinderen bedoeld is, is er een financiele bijdrage gekomen van de EU. De opening van het nieuwe wandelpad is in het raam van het project "Bozi Dar - stad van kindje Jesus" en moet nog meer mensen naar het Erzgebergte lokken volgens burgemeester Jan Horník. radio.cz Uitgebreid Tsjechisch verslag novinky.cz ![]()
|
|
|
|
|
#126 |
|
Lid
|
Leuk weetje!
Thnx voor vertalen? Als je meer berichten uit Bozi Dar of Klinovec hebt... ik hou me voorbehouden ![]() |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Lid
|
Sneeuw Bozi Dar
Op het moment is het slecht in Bozi Dar, over 2 weken vertrekken we om er te skien maar of dat gaat lukken? ik heb mijn twijfels.
Omdat het grenst aan Oberwiesenthal hou ik de duitse weersites goed in de gaten. In Oberwiesenthal verwachten ze voor volgende week toch lagere temperaturen en sneeuw, we hopen dat de weersvoorspelling klopt. http://www.wetter.com/v2/index.php?S...=WORLD&id=3817 Gr Jeannette ![]() |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Nieuw Lid
|
Wat is er te doen in het Ertsgebergte?
Wij gaan dit jaar weer naar Bozi Dar om te skien over 2 weken maar het is maar de vraag of er genoeg sneeuw ligt
Karlovy Vary kennen we maar wie heeft nog wat tips voor in de omgeving Frans Hutten |
|
|
|