het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 19-01-08, 20:49   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Camping La Rocca - Konstantinovy Lazne

Wij hebben op internet Camping larocca in konstantinovy lazne gevonden, is hier iemand die daar is geweest? Of iemand die weet wat voor een camping dit is?
mengelmoesje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-01-08, 20:57   #2
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Ik heb wel een website van deze camping voor je.
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-01-08, 21:00   #3
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Dank je Gorrit, die had ik gevonden, de folder heb ik ook, maar ik zou graag willen weten wat de ervaringen van andere forummers zijn.... Maar in ieder geval toch bedankt voor de moeite...
Oud 19-01-08, 21:00   #4
Nieuw Lid

nomis's avatar

Nationaliteit:
hoi.

Wij zijn daar in 2006 een 10 dagen geweest en in 2007 3 dagen

het kampeerveld ligt langs een weg, wat ons en de meeste andere kampeerders niet storend overkwam.

met de Toiletten had je wel eens dat je zei het zou wat beter kunnen.

bar(tje) op de camping en een restaurantje, zwembad zag er goed uit, niet overdreven groot.
achter op de camping ligt een groepsverblijf, het 1e jaar hadden we daar geen "last" van zaten Tsjechiëse jongeren(onder de 12) en die gingen in looppas s'morgens de camping af en kwamen eind van de dag afgepeigerd terug.
2007 was er een meeting van 3 brandweer groepen, (nl.d.cz) die waren wat luidruchtiger want er schijnen nederlanders te zijn die altijd moeten laten horen als ze met de auto weg gaan.

van ons uit positieve indruk van camping, ondanks dat we via de receptie een beroep op een arts moesten doen wat eerst vrij stroef verliep, maar later toch regelmatig vragen hoe het ging.
En toen we afgelopen jaar weer bij de receptie stonden moesten andere mensen gewoon even wijken om dat ze ons de hand wilde schudden en vragen hoe het allemaal was afgelopen.

verder niet echt veel vertier, tafeltennistafel die staat buiten het veld.
verder op veld een gezamelijke vuurplek, wasmachine die weigerde nog wel eens dienst (jammer dan)

o, ja nu ik foto's terug ziet te kijken, vorig jaar was naast het zwembad een tennisbaan gemaakt.
als je de folder bekijkt zie je een plek waar je kan volleyballen, nu twijfelen we of het die plek was of er vlak naast. maar daar is de baan afgezet met een hoog hek. om tegen betaling (denk ik) te tennissen.
ook zie je op site een mooi water, hier moet je voor naar de andere kant van het dorp en naar boven klimmen .
1e jaar kon je met de auto in de buurt komen en werd er gezwommen , dit jaar was het afgezet i.v.m prive en kwam er een boze meneer naar ons toe
nomis is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-01-08, 21:10   #5
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Dat lijkt dus wel super! Alleen die wc's spreekt me een beetje tegen, maar in ieder geval bedankt voor je info!
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels