![]() |
|
|
#1 |
|
Niet Actief Lid
|
Voor het eerst naar Tsjechië
Hallo Allemaal,
Wij ,mijn man, ik en onze 3 kids van 8,12 en 14 hebben de knoop eindelijk doorgehakt. Na 3 jaar twijfelen zullen we wel, zullen we niet, gaan we dit jaar voor het eerst naar tsjechie. Ik heb de afgelopen week als gast al wat rondgesurft op deze site, dus als ik jullie mag geloven, zullen er nog vele jaren Tsjechie volgen !!! Groetjes vanuit Wijk bij Duurstede Diaantje |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
welkom op het forum. al weten jullie meer dan kunnen we helpen met campings of leuke dingen te zeggen.
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Welkom op het forum. Dit gaat dus de vakantie van jullie leven worden!! Het lijkt me inderdaad leuk te weten waar jullie naar toe gaan. Let maar ons op...je wordt "bedolven" onder de informatie (in positieve zin dan natuurlijk!).
![]()
|
|
|
#5 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Niet Actief Lid
|
Tsja, de twijfel kwam doordat we regelmatig over criminaliteit hoorden/lazen (ook op deze site), maar inmiddels zijn er al een aantal bekenden en collega's in Tsjechie geweest en die komen met een hoop enthousiaste verhalen, dus we gaan het er maar op wagen dit jaar.
Verder zijn we op zoek naar een niet al te grote camping in zuid bohemen of moravie (ik heb gehoord dat het weer daar beter is) waar genoeg te doen is voor de kids. Niet dat ze beziggehouden hoeven te worden, maar een aantal leeftijdsgenoten is natuurlijk wel leuk. Dus wie heeft er nog suggesties ??? |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
en op deze site staat genoeg over campings geschreven ![]()
|
|
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
Hoi Diaantje, welkom hier! Ook ik zat zo'n twee jaar geleden met hetzelfde "probleem", maar iedereen hier heeft me er snel overheen geholpen. En dat heeft nogal wat gevolgen...
Een hele leuke, prettige, gemoedelijke camping in Zuid Bohemen: www.campsever.cz
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
ongeveer 30-40 jaar geleden, gaf de BVD folders uit met allelrlei waarschuwingen ten aanzien van het Oostblok.De bossen en het millieu waren vervuild, je werd overstroomt door mensen die alles wilden weten over het westen, vooral met name politiek en bewapening.Achteraf allemaal niet waar.Laat je niets wijs maken over berichtgeving, ga er heen en kijk en oordeel zelf.Eerste bezoek gewoon in de hospoda bij het gewone volk,doe wat zij ook doen en ja zal zien dat het je best bevalt.
|
|
|
|