|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Referenties gevraagd
Hallo beste forum leden.
Martin Roubal is zijn naam en dit: http://www.roubenkyroubal.cz/angl/ is zijn website. quote van zjn site: (WE OFFER BUILDING LOTS AND REAL ESTATE TO CLIENTS AND STAKEHOLDERS FROM IRELAND, GB, NETHERLANDS ETC.) Ik zoek mensen die referenties kunnen noemen met name als het gaat om bouwen van Roubenka's . Alle info is welkom. grt Martin |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
nog een tip
Dan heb ik ook nog wel en andere tip voor je.
http://www.sruby-roubenky.cz/roubenky.html Dit is de tweede firma waar we erg veel interesse in hebben. Erg groot aanbod in zowel Roubenka als ook Scrub
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Ben vandaag gebeld door Martin Roubal zelf.
Hij heeft zijn website ook helemaal vernieuwd en er staat nu veel meer info op. Ook een lijst met allemaal projectien die hij gedaan heeft of aan het doen is. Op dit moment is zijn firma bezig met ongeveer 25 huizen. Zijn firma doet alles, vanaf vergunning aanvraag, grondverzet, bouwtekeningen maken ect. Zijn projecten staan oonder deze link http://www.roubenkyroubal.cz/projekty/ Op de Cz vlag klikken en dan projekty. Ze zitten in Vrchlabi en ik overweeg om toch eens bij hen langs te gaan.
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Ziet er heel goed uit. Lekker veel informatie en dus heel veel uitzoekwerk voor jullie want er zijn wel heel veel mogelijkheden.
Succes
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
He Feertje en geintereseerden,
dit adres kreeg ik van de zomer van een tsjechische vriend ,het zou een betrouwbaar persoon zijn ,zou goed en mooi werk leveren,wijzelf kennen hem niet,hier zijn adreskaartje Roman Hynek vsestary 54 503 12 ic:867 046 48 mob;777 329 249 mob;739 179 234 tel;495 456 105 e-mail:hynekor@seznam.cz Mischien heb je er iets aan Veel succes nog ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Onroerend goed Zuid-Oost Bohemen
Wij hebben vorig jaar een huis gekocht op het Obora Golfvillage in Nova Bystrice.
Prima kwaliteit, zeker vergelijkbaar met Nederland. Uitstekende begeleiding bij aankoop en alle papierwerk. Project zit nog in eerste fase, maar dat deel is dan wel compleet afgerond, inclusief wegen met straatverlichting. Kijk eens op www.obora.nl Wij hebben bewust gekozen voor een kant en klaar huis omdat we geen zin hadden in een avontuur op afstand door een restauratieproject te starten of op tekening een huis te kopen. Succes! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
Maar zit je niet in zo'n vakantie dorp, met allemaal Nederlanders om je heen?
|
|