het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 14-01-08, 13:21   #51
Nieuw Lid

Nationaliteit:
jubo

Een aantal jaar terug heb ik voor het eerst bij Jubo geboekt, ben toen erg geschrokken van de negatieve verhalen en vertrok met lood in mijn schoenen naar Tsjechie. Het viel echter 100%mee en sindsdien boeken wij regelmatig bij Jubo zonder problemen en een prima service.
natasja is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-01-08, 09:50   #52
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Pien heeft voor een 9 pers. huis met binnenzwembad 280 Euro betaald. Er was afgesproken dat er ter plaatse 500 kronen per hond zou worden betaald (er waren totaal 3), dit hebben zij echter niet gedaan. De eigenaar krijgt voor de huur 5000 kronen, de familie heeft ca. 7000 kronen betaald. Winst Jubo dus 2000 kronen, in Euro dus 80 Euro. Pien heeft ter plekke geen elektra betaald, kortom hebben zij daar voor 6,50 Euro p.p. met 3 honden genoten.
Na aftrek van belastingen en kosten kunt u zelf uitrekenen wat voor Jubo Reizen overblijft. Pien hoeft inderdaad niet meer bij ons te boeken...want het is ook nooit goed...

Jubo Reizen
Jubo Reizen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-01-08, 10:27   #53
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Ik zojuist een bericht uit dit onderwerp verwijderd, voor de reden verwijs ik even naar de huisregels
Je kunt hier je ervaringen kwijt maar wie een geschil heeft met Jubo wordt verzocht dat via PM of e-mail te doen.
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels