![]() |
|
|
#51 |
|
Nieuw Lid
|
jubo
Een aantal jaar terug heb ik voor het eerst bij Jubo geboekt, ben toen erg geschrokken van de negatieve verhalen en vertrok met lood in mijn schoenen naar Tsjechie. Het viel echter 100%mee en sindsdien boeken wij regelmatig bij Jubo zonder problemen en een prima service.
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nieuw Lid
|
Pien heeft voor een 9 pers. huis met binnenzwembad 280 Euro betaald. Er was afgesproken dat er ter plaatse 500 kronen per hond zou worden betaald (er waren totaal 3), dit hebben zij echter niet gedaan. De eigenaar krijgt voor de huur 5000 kronen, de familie heeft ca. 7000 kronen betaald. Winst Jubo dus 2000 kronen, in Euro dus 80 Euro. Pien heeft ter plekke geen elektra betaald, kortom hebben zij daar voor 6,50 Euro p.p. met 3 honden genoten.
Na aftrek van belastingen en kosten kunt u zelf uitrekenen wat voor Jubo Reizen overblijft. Pien hoeft inderdaad niet meer bij ons te boeken...want het is ook nooit goed... Jubo Reizen |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Moderator
|
Ik zojuist een bericht uit dit onderwerp verwijderd, voor de reden verwijs ik even naar de huisregels
Je kunt hier je ervaringen kwijt maar wie een geschil heeft met Jubo wordt verzocht dat via PM of Email te doen. |
|
|
|