|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
Goede morgen!.. je kunt ook even naar Cerny Dul rijden. Hotel Posta en Restaurant TIBOR zijn beiden een aanrader. Even voorbij Freddy's Penzion k, links aan de weg is ook een heel goed restaurant. De naam weet ik niet meer. Het is oud en groot, en een hoekpunt van het gebouw grenst bijna direct aan de weg. Goede reis en veel plezier!!..
Char. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Volgens mij bedoel je U Soudku. De biefstuk en de knoflooksoep zijn er uitstekend.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Nog twee nachtjes slapen: dan naar Javornik
Nog twee nachtjes slapen en dan gaan we naar Tsjechie, naar Javornik (bij Rudnik) om precies te zijn. We hopen dat er nog een beetje sneeuw ligt. Wie heeft er nog tips voor leuke winter uitstapjes?
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Is er naast skien nog iets anders, zoals rodelen, sneeuwscooteren en dergelijke?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
javornik bij Rudnik
Ja hoor daar is van alles te doen
kijk evne op de site van www.vysnenydum.com daar vind je wat leuke dingen en anders even aan Esthertje en Alberto vragen, die wonen in Javornik.
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
wij hebben velen malen in Javornik gelogeerd bij Esthertje. Onze vakantieverslagen en uitgewerkte activiteiten en bezienswaardigheden vind je op onze eigen website zowel zomers als 's winters(zie hieronder)
Ook heb ik al wat restaurantjes in de buurt erop staan met onze eigen ervaringen. Er volgen er snel nog meer. Veel plezier en met vragen roep je maar ![]()
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|