|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Welke skischool in Bedřichov?
Wij gaan naar Bedrichov en ik vroeg me af of er daar meerdere skischolen zijn of niet?
Welke is aan te raden indien er meerdere zijn? Ik heb lang geleden op ski's gestaan maar mijn man en zoontje nog nooit. Wat kunnen jullie ons aanraden? Alvast bedankt Het zou tijdens de periode 02/02/08 tot 10/02/08 zijn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Ik kan je alvast vertellen dat er meerere skischolen zijn.
Zelf heb ik niet geskied, maar onze kinderen, allen beginners wel. De ski-school waar ze les haden heet :de sneeuwman (in het tsjechisch natuurlijk), maar ik zoek hun info nog op. Ze hebben in ieder geval e-mail en de leraar sprak Duits en Engels en de eigenaar die aan de balie hielp erg goed Duits. Ik moet even zoeken. Maar ik weet dat ik het heb. We hebben staan kijken bij de eerste lessen en ik vond de skileraren die Ik heb gezien erg vriendelijk en vooral enthousiast. Hilde |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Alvast al bedankt voor je snelle reactie.
Indien je de informatie nog hebt dan zu ik die graag van jou ontvangen. bedankt groetjes ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volwaardig Lid
|
In alle gebieden zijn er vaak meerdere skischolen. Naar onze ervaring maakt de naam niet zo veel uit. Leraren spreken vaak allemaal Duits of (soms gebrekkig) Engels en zijn vriendelijk en enthousiast, zeker met kids! Wij hebben goede ervaringen met JPK, bij hen huur je evt. ook je materialen en ze regelen je pas(sen). Wat 'trinkgeld' van een paar euro doet extra wonderen ...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Inmiddels heb ik de site: http://www.ferienhaus-vales.wz.cz/pu...eskischule.htm het e-mail-adres r.vales@quik.cz
Wij zijn er toevallig terecht gekomen. En Kees heeft de laatste maal gevraagd om hun e-mail, en site gegevens. Groetjes Hilde Hier een paar plaatjes. P1040256skischool de sneeuwman.jpg P1040258de spullen gepast en afgesteld de les kan beginnen.jpg |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Super! Bedankt voor de informatie.