Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Wintersport
Prijzen wintersportgebieden

Prijzen wintersportgebieden

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 24-03-06, 13:03   #41
Actief Lid

Nationaliteit:
Gezien de vele reacties over drukte en prijzen lijkt het me eerlijk om te zeggen dat in de ietswat drukkere periodes in de grotere gebieden skien in Tsjechië een hel aan worden is..
ILDIB is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-03-06, 15:01   #42
Volwaardig Lid

dijk's avatar

Nationaliteit:
Op zich valt dat nog wel een beetje mee. het is gewoon lastig als je van de schoolvakanties afhankelijk bent, zeker in februari. Ik vond het zeker de moeite waard. Alhoewel we in januari ook waren geweest, vond ik het toen een stuk rustiger. Ik heb ook met mensen gepraat die het toen erg druk vonden, terwijl er geen wachttijd bij de skilift was. Ja je moet geduld hebben. Maar het gaat ook om de pret toch? Nou die hebben we zeker gehad, ondanks bezoek aan een kliniek en een been in het gips. Het mocht de pret niet drukken. Er zijn ook wel andere dingen dan alleen skien.
groeten Margriet
dijk is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-01-08, 13:05   #43
Nieuw Lid

Prijsstijgingen wintersportgebieden?

Er gaan veel geruchten dat de prijzen (eten/drinken) de laatste 2 jaar heel erg gestegen zijn in de wintersport gebieden (zoals Spindleruv M.)
Zoals gezegd geruchten, wie kan deze geruchten bevestigen?

Groeten.
riekie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-01-08, 16:25   #44
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ja dat kan ik wel bevestigen, 2 jaar geleden was een bier in 27 kc, nu in dezelfde zaken 38 kc.
Let ook op dat de waarde van de kroon stijgt, begin 2007 0.32 eurocent en nu 0.38 euro cent, dus het wordt aan 2 kanten duurder
tsjech is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed