Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Onroerend Goed
Makelaar gezocht voor verhuur fabriekshal in Humpolec

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 09-01-08, 10:14   #1
Ma&Ma
Nieuw Lid

Nationaliteit:

Wij hebben een grote (2500 m2) oude fabriekshal in Humpolec en deze staat leeg, we hebben hem twee jaar verhuurd maar deze mensen zijn er inmiddels uit en nu staat het al een jaar leeg. We proberen hem nu weer te verhuren maar de makelaars die ik daarvoor heb ingeschakeld ( a-city, rako,vysocina) zijn in mijn ogen niet echt aktief. We krijgen zelfs geen kijkers dus al helemaal geen huurders. Heeft er iemand tips voor een goede makelaar of andere tips wat we met het pand zouden kunnen doen ?
Ma&Ma is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-01-08, 17:34   #2
char
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Ik zie dat jullie ook een camping hebben. Misschien is een caravanstalling iets? Voor al die mensen, die wel naar Tsjechie gaan om te camperen, (Hoeft natuurlijk niet, op jullie camping te zijn) maar er een hekel aan hebben om die sleurhut, vanuit NL. en terug, achter de auto te hebben. Ik weet natuurlijk niet, hoeveel die hal, op jaarbasis, op moet brengen.

Char.

Oud 10-01-08, 08:19   #3
jacquelina
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hallo ma ma
Ik heb gelezen over de fabriekhal misschien willen wij het huren,
Graag zou ik je huis telefoon willen hebben dan kan ik je bellen want wij komen in april naar cz en willen ook een huis huren.
Graag geef ik meer uitleg over de telefoon hoop gauw wat van u te horen. Met vriedelijke groeten Jacquelina
jacquelina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-01-08, 09:12   #4
Ma&Ma
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ja caravanstalling is geen gek idee maar met een paar caravans komen we natuurlijk niet ver dus we vragen ons af of daar genoeg vraag voor is. Het pand is toch 2500 m2 groot
Ma&Ma is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-01-08, 12:46   #5
loura
Actief Lid

loura's avatar

Nationaliteit:
Een caravanstalling betekent natuurlijk ook veel extra werk. Je moet er steeds zijn als een caravan gehaald of gebracht wordt.
loura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-01-08, 13:32   #6
Marcel
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
loura schreef:
Bericht bekijken
Een caravanstalling betekent natuurlijk ook veel extra werk. Je moet er steeds zijn als een caravan gehaald of gebracht wordt.
daar zitten meer haken en ogen aan dan men zou denken ...
http://www.tsjechie.net/board/f20/ca...ing-12007.html
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-01-08, 15:55   #7
char
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Dat was dus, misschien, niet zo'n goed idee van Char!..

Volgende mogelijkheid: Begin een overdekte (rommel) markt. Koop/huur/maak een aantal marktkramen. Van de oppervlakte ben je dan wel de helft kwijt aan "loopruimte". Blijft er nog 1250 m2 over, genoeg voor minimaal 100 stands van 12,5 m2 . Je hoeft natuurlijk niet voor elke stand een marktkraam te hebben. Verhuur per dag, week, of maand. Het e.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van bestemmingsplan, parkeergelegenheid, toiletvoorzieningen, verwarming, verlichting, verzekeringen, bewaking, bereikbaarheid, etc.
En natuurlijk de vraag, of er voldoende animo is bij eventuele huurders.

Char.

Je kunt natuurlijk ook klein beginnen. In een gedeelte van de hal.

Char.
char is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-01-08, 22:18   #8
C.Berendse
Actief Lid

C.Berendse's avatar

Nationaliteit:
Leuk idee. Maar wel zorgen dat de Vietnamezen wegblijven want van die markten zijn er al genoeg. Maar een curiosa/antiek markt is natuurlijk wel leuk en volgens mij is daar nog niet veel van.
C.Berendse is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-01-08, 00:47   #9
char
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Antiek is wel leuk. Voor toeristen. Maar er zijn, bijvoorbeeld, een heleboel mensen (boeren), die hun aardappels, groenten of fruit, zo aan de man kunnen brengen. En honing, paddenstoelen, gewone stoelen, barkrukken, etc.
Nee,... en nu even normaal, het heeft alleen een kans van slagen, wanneer je niet afhankelijk bent van toeristen! De " grote " stroom toeristen, is maar 9-10 weken per jaar. Ik zou zeggen: doe een onderzoek! Maar maak geen slapende honden wakker!

Char.

__________________________________________________ ___
Char. ...soms de gebeten hond...
char is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed