|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Makelaar gezocht voor verhuur fabriekshal in Humpolec
Wij hebben een grote (2500 m2) oude fabriekshal in Humpolec en deze staat leeg, we hebben hem twee jaar verhuurd maar deze mensen zijn er inmiddels uit en nu staat het al een jaar leeg. We proberen hem nu weer te verhuren maar de makelaars die ik daarvoor heb ingeschakeld ( a-city, rako,vysocina) zijn in mijn ogen niet echt aktief. We krijgen zelfs geen kijkers dus al helemaal geen huurders. Heeft er iemand tips voor een goede makelaar of andere tips wat we met het pand zouden kunnen doen ?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Ik zie dat jullie ook een camping hebben. Misschien is een caravanstalling iets? Voor al die mensen, die wel naar Tsjechie gaan om te camperen, (Hoeft natuurlijk niet, op jullie camping te zijn) maar er een hekel aan hebben om die sleurhut, vanuit NL. en terug, achter de auto te hebben. Ik weet natuurlijk niet, hoeveel die hal, op jaarbasis, op moet brengen.
Char. _______________________________________________ Char. ...vervult al jaren een trekkersrol... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo ma ma
Ik heb gelezen over de fabriekhal misschien willen wij het huren, Graag zou ik je huis telefoon willen hebben dan kan ik je bellen want wij komen in april naar cz en willen ook een huis huren. Graag geef ik meer uitleg over de telefoon hoop gauw wat van u te horen. Met vriedelijke groeten Jacquelina |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Legende
|
Citaat:
http://www.tsjechie.net/board/f20/ca...ing-12007.html |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Dat was dus, misschien, niet zo'n goed idee van Char!..
Volgende mogelijkheid: Begin een overdekte (rommel) markt. Koop/huur/maak een aantal marktkramen. Van de oppervlakte ben je dan wel de helft kwijt aan "loopruimte". Blijft er nog 1250 m2 over, genoeg voor minimaal 100 stands van 12,5 m2 . Je hoeft natuurlijk niet voor elke stand een marktkraam te hebben. Verhuur per dag, week, of maand. Het e.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van bestemmingsplan, parkeergelegenheid, toiletvoorzieningen, verwarming, verlichting, verzekeringen, bewaking, bereikbaarheid, etc. En natuurlijk de vraag, of er voldoende animo is bij eventuele huurders. Char. _________________________________________________ Char. ...denkt met u mee... Je kunt natuurlijk ook klein beginnen. In een gedeelte van de hal. Char. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Leuk idee. Maar wel zorgen dat de Vietnamezen wegblijven want van die markten zijn er al genoeg. Maar een curiosa/antiek markt is natuurlijk wel leuk en volgens mij is daar nog niet veel van.
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
Antiek is wel leuk. Voor toeristen. Maar er zijn, bijvoorbeeld, een heleboel mensen (boeren), die hun aardappels, groenten of fruit, zo aan de man kunnen brengen. En honing, paddenstoelen, gewone stoelen, barkrukken, etc.
Nee,... en nu even normaal, het heeft alleen een kans van slagen, wanneer je niet afhankelijk bent van toeristen! De " grote " stroom toeristen, is maar 9-10 weken per jaar. Ik zou zeggen: doe een onderzoek! Maar maak geen slapende honden wakker! Char. __________________________________________________ ___ Char. ...soms de gebeten hond... |
|
|
|