|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
VIP Lid
|
zo te zien is de plaats vlakbij hradec kralove. in hradec kralove zit een tropische zwemparadijs. waar het precies zit en hoe duur het kost weet ik niet. en verder veel dorpjes hebben wel een buitenzwembad ofzo. dat moet je dan gewoon vragen aan de beheerder van je huisje/hotel.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Legende
|
Citaat:
Chroustov komt vier maal voor in Tsjechië en er ligt geen één in het reuzengebergte Evelien. De dichtste bij Hradec Kralove is er nog 37 km vanaf en ligt het dichtst bij Dvur Kralove. (15 km ) Dit ligt iets onder het reuzengebergte. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
in een plaatje vlakbij dvur kralove ( lanzov) is wel een natuurzwembad. de entree voor dit bad was ongeveer 3 jaar geleden zo'n 1 euro voor 4 personen. in dit zwembad was een duikplank een diep gedeelte van 1,80 een gedeelte van 1.40 en een kinderdeel. het water was natuurwater.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lid
|
zwembad reuzengebergte
hallo,
op dit adres is een suptropisch zwembad: Eliščino nábřeží 842 Hradec Králové 500 03 Tel. pokladna +420 495 404 444 Tel. vedoucí +420 495 404 422, +420 603 158 347 Tel./fax +420 495 404 435 E-mail mestske.lazne@snhk.cz voor meer info ga naar: http://www.snhk.cz/index.php?page=11...b=21&idsub1=34 Klik hier onder op de link voor de prijslijst in het zwembad in hradrec kralove. http://www.snhk.cz/UserFiles/File/cmlaq08.pdf veel succes ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Moderator
|
Goed gedaan Maikello
![]() Helaas weten we pas of we daar wat aan hebben als we weten in welke van de 4 Chroustov's mikevil een husje op het oog heeft.. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
Volgens de beschrijving ligt het 15 km ten westen van Dvur Kralove, Horice is op 11 km.
Dus volgens mij is het chroustov bij dvur kralove nad labem. Waardeloos trouwens dat er meerdere plaatsen zijn die zo heten. Alvast bedankt voor jullie hulp Ziet er wel leuk uit dat zwembad denk dat de kids dit wel zullen waarderen |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Legende
|
Dan kunnen jullie ook naar Miletin, naar autokemp Na Vyhlídce waar een mooi zwembad is en dat is slechts 5 km ver.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
Aquapark in Praag?
ik had even een vraagje
Me vader die zij dat er een groot Aquapark is gebouwd in praag en dat hij deze zomer open gaat? weet iemand hier meer over, ik was namelijk een jaar geleden ook in een aquapark in het zuidwestelijke gedeelte van praag (weet niet meer hoe het daar heet) maar dat viel tegen en het was een binnen bad, het zou een van de grootste van europa worden (die Aquapark), weet iemand hier meer over bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Moderator
|
Bedoel je deze? www.aquapalace.cz
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
ondertussen had ik met me luie vingers al deze site gevonden
maar iedergeval bedankt, het ziet er heel mooi uit, en de prijs is ook mooi(duur:P) maar wel de moeite waard om een paar keer heen te gaan in de zomervakantie alsnog bedankt! ![]() |
|
|
|