|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Actief Lid
|
Is het de bedoeling dat je zelf meldt dat je een tv hebt? Wij hebben namelijk nog nooit een acceptgiro of iets dergelijks gekregen in die 13 jaar.
|
|
|
|
#52 |
|
Legende
|
sinds 2007 is men iets fanatieker gaan innen én controleren in Tsjechie, vandaar dit topic om mensen daar aan te herinneren.
die 50 euro staan n iet in vergelijk met de boete. dus als men een tv/radio heeft, gewoon dokken.
|
|
|
|
#53 |
|
VIP Lid
|
De regeling inning kijk en luistergelden is alsvolgt:
(zie de vernieuwde wet ZAKON 348/2005 SB) Iedereen *) die aangesloten is op het electriciteitsnet wordt geacht een TV of radio te hebben en is verplicht kijk en luistergeld te betalen tenzij je kan aantonen daar niet over te beschikken. Ook computor met DVB stick en sataliet ontvangers woren als TV gezien!) In 2006 is een grote campagne gevoerd om de mensen hiervan op de hoogte te brengen. Als je geen brief ontvangen hebt moet jezelf actie ondernemen. Informatie is te vinden op: www.tvp.ceskatelevize.cz/poplatky Iedereen is: allen die op enige wijze officieel in CZ geregistreerd zijn bv door een permanente of tijdelijke verblijfsvergunning. (Vrijgesteld zijn diplomaten, inkomen onder minimum en nog zo een paar) |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Moderator
|
Kortom: je bent een rund als je met kijkgeld stunt.
![]()
|
|
|
#55 |
|
Lid
|
www.tvp.ceskatelevize.cz/poplatky
Deze link werkte niet bij mij heb ik even verder gezocht https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatky/info.php |
|
|
|
|
|
#57 |
|
VIP Lid
|
|
|
|