![]() |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Vakantiebeurs Utrecht 2008
Gaat er iemand van de forumleden naar de Vakantiebeurs, van 9 t/m 13 januari in de Jaarbeurs Utrecht?
Weten jullie of er veel informatie is over Tsjechië? Ik ben vroeger regelmatig naar deze beurs geweest maar nu al zo'n tien jaar niet meer. Ik heb interesse voor de stands uit Tsjechië en als die er bijna niet zijn dan zou ik eigenlijk voor niets gaan. Misschien weten jullie meer? ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Er was afgelopen jaren een hele grote, gezamelijke stand. Dus er is informatie genoeg te krijgen.
(Ik kwam vorig jaar zelfs met een kilo of 15 aan Tsjechische folders thuis )www.vakantiebeurs.nl Standnr: 10.D018 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Dank je voor je snelle reactie!
Kijk dat wilde ik nu weten, ik ben stapelgek van folders, lekker thuis nog eens nagenieten en alles bekijken en honderd keer doorbladeren. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Ik heb vaker op het Forum over de vakantiebeurs geschreven. Misschien dat mijn verslagen met foto's ergens op het Forum zijn. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Jeetje leuk hoor, ik krijg nu al zin om te gaan.
Ik weet dat je de folders ook kan aanvragen en dat heb ik in het verleden al eens gedaan maar vind het handiger om zelf eens te bekijken uit welke folders ik nu kan kiezen. Ik bewaar de folders die ik heb in mappen zodat ik er anderen soms ook een plezier mee kan doen. Voordat wij op vakantie gaan stop ik de folders van de regio die wij bezoeken in een map en kiezen dan tijdens de vakantie iets uit de folders en gaan daar dan heen. Het lijkt me ook heerlijk om op de beurs dat typische sfeertje te proeven en de lekkere hapjes te zien, net alsof je weer even in Tsjechië bent. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
vakantiebeurs utrecht
Ik ben vandaag op de beurs geweest en tsjechie heeft een hele grote stand, waar je heel veel folders kan vinden, en lekkere hapjes kunt krijgen zoals koekjes spek en worsten. Ook lopen ze rond met bier dus het is zeker de moeite waard om ook even te gaan kijken.
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
Ohhhhhh, hebben ze ook klobasa? Die vind ik toch zo lekker hè.
Als we teruggaan van vakantie uit Tsjechië nemen we altijd een aantal worsten mee........heerlijk en ze zijn zo op. ![]() |
|
|
|