|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
VIP Lid
|
dat ziet er ook goed uit en simpel ontbijt maakt niet uit want zo luxe hoeft niet
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
VIP Lid
|
en s'avonds vonden ze het heel erg gezellig daar, leuke mensen ontmoet uit alle landen van de wereld.
de 1 beleeft dit,de ander beleeft dat het was echt heel heel leuk. kijk gerben was dan iets ouder )33 jaar,en tiny 13 jaar) maar ze hebben genoten van de studenten die onderling(al kenden ze elkaar niet eens) met z'n allen af gingen spreken wat ze s'avonds gingen doen. Aangezien jou leeftijd lijkt me dat heel gezellig,dat niet alleen maar mocht je s'avonds wel eens willen stappen dan ben je niet alleen. groetels !! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Actief Lid
|
Pension omgeving Praag
Wij zijn nog op zoek naar een leuk pension of goed privat in de omgeving van Praag.
Het zou super zijn als het een beetje buitenaf in een dorpje o.i.d. ligt. Liefst ten zuidwesten van Praag, Zodat we redelijk makkelijk met de trein o.i.d. (stukje met de auto naar een station rijden is geen probleem) naar Praag kunnen. We zijn met 2 personen. Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt!! ![]() |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Actief Lid
|
Mogelijk wat dichter bij Praag www.hotelhunacek.cz
Met bus en metro in een half uur op Mustek met vr gr Leen |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nieuw Lid
|
Er is een prachtig pension net buiten Praag. De eigenaars zijn vlamingen die ook een appartement in het centrum van Praag verhuren. Alles tot in de puntjes verzorgd en zeer leuk om te doen.
www.villagineta.cz Ik vertrek morgen nog eens voor een weekje naar daar ![]() |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Nieuw Lid
|
heb nog steeds geen pension gevonden of bed & breakfast
x |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nieuw Lid
|
overnachting Praag
Hoi Marc,
Ik begrijp niet dat je nog geen overnachtingsplek hebt kunnen vinden. Naast dat ik recentelijk maar ook eerder hier meerdere tips en adressen voorbij heb zien komen, kun je ook zoeken op sites als accomodationbookings en JSC travel, travelinchez ed. Zoek op pensions, guesthouses, low budget hotels en hostels en je hebt meer mogelijkheden dan die wanneer je in je leven Praag kunt bezoeken . Om nog maar te zwijgen van de duurdere overnachtingen mocht dat er ook nog eens van komen, ook legio mogenlijkheden en talrijk in prijsklasse, af en toe heb ik de indruk dat ik dat ik vn gebouwen van hotels ga bezichtigen Ik kan zelfs binnen de filtering van hetgeen aan mijn criteria doet nauwelijks kiezen. Zie me nagenoeg genoodzaakt elk vrij moment naar Praag te reizen om ze allemaal uit te kunnen proberen. Beetje neuzen en googlen en dan kom je er vanzelf Marc, beetje zelf initiatief tonen en voor de rest kun je altijd nog je vragen hier kwijt. Succes en een hele fijne vakantie daar toegewenst. groet, Janna |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Nieuw Lid
|
Accommodatie in omgeving Praag gezocht
Beste Tsjechië-gangers, -fanaten
We (gezinnetje 2 volwassenen, 2 kinderen (14, 17 jaar) zijn voornemens onze voorjaars- dan wel zomervakantie voor de eerste keer in Tsjechië en wel in de omgeving van Praag te verbrengen. Vanuit onze vorige vakanties zijn we gewend om dit in appartementen te doen. Ook zijn we gewend om rechtstreeks bij de eigenaar te boeken. Zoeken op het internet levert tot nu toe van alles op echter niet het gewenste. We zoeken een leuk appartement, dan wel pension in een niet al te grote plaats en waar in de naaste omgeving naast natuur ook bijv. een overdekt zwembad aanwezig is. Wat kunnen jullie ons adviseren? Graag reactie. Groet, Jack de Wit |
|
|
|