Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Wintersport
Ski-huur

Ski-huur

Antwoord
Poll-resultaten bekijken: Ski's huren - wat adviseer jij ?
Je kunt beter vooraf ski's in Nederland huren 2 2,41%
Huren in Tsjechië is het makkelijkst en de ski's zijn van goede kwaliteit 67 80,72%
Huren in Tsjechië is het makkelijkst, maar de kwaliteit laat te wensen over 4 4,82%
Je kunt beter zelf iets tweedehands op de kop tikken 10 12,05%
Stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 06-01-08, 15:40   #51
HeiDi
Actief Lid

HeiDi's avatar

Nationaliteit:
bij perkny dull hebben ze verschillende maten en soorten....mooi in d ebuurt... goede service..........
Oud 06-01-08, 21:24   #52
malý
Nieuw Lid

Nationaliteit:
We waren twee jaar geleden in Rokytnice op wintersport en op de laatste dag een nederlandse meneer gesproken. Hij woont daar en heeft daar een pension en gaf skiles . LEUK VOOR VOLGENDE JAAR DACHTEN WE TOEN .
Maar hij was vorig jaar niet te vinden en niemand kende hem.
Wie weet of hij daar nog woont en les geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
malý is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-02-08, 14:45   #53
Tom Flow
Nieuw Lid

Tom Flow's avatar

Nationaliteit:
ski huur

Voor het eerst op wintersport met 8 man. Dus maar huren i.p.v. kopen. Eerst maar eens kijken of het bevalt nietwaar. Mijn ervaringen v.w.b. het huren van een skiuitrusting is prima. Redelijk tot goede kwaliteit, goede prijs en niet kinderachting over terugbrengen of verlengen van de huur. Meenemen naar ander skigebied is ook geen probleem.

Ik heb gehuurd in Arrakis, Zacler en in Mladé Buky, beide ervaringen waren goed.

Enige minpunt is dat op beide adresssen geen Duits en/of Engels werd gesproken. Dat valt een beetje tegen wanneer je een toeristische functie hebt.

Maar met een beetje handen en voetenwerk spreek je toch meer Tsjechisch dan je denkt.....
Tom Flow is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-02-08, 19:23   #54
Jan-Willem
Actief Lid

Jan-Willem's avatar

Nationaliteit:
wij hebben ze de eerste jaren ook gehuurt, geen problemen daar!!!

maar later toch overgegaan op een eigen board.
ook omdat je dan nog eens in Nederland wat indoor kan doen(zoetemeer, Landgraaf)
Oud 29-02-08, 13:21   #55
Jeleuw
Lid

Jeleuw's avatar

Nationaliteit:
Tsja, aan de ene kant begrijp ik die man wel, omdat er idd altijd wel toeristen bij zitten die de spullen meenemen en nooit meer terugbrengen. Maar als die man van de verhuur een goed verhuursysteem zou hebben, dan zou hij de huurders toch kunnen achterhalen, lijkt me.
Zo huren wij in Vrchlabí ook altijd de ski's, snowboards en bijbehorende schoenen. Er zijn geen regels aan verbonden of we wel of niet op een bepaalde piste mogen komen met de spullen. Als we de spullen maar netjes terugbrengen We komen al een aantal jaren in Vrchlabí en huren altijd de spullen bij dezelfde skiverhuur, dus we staan ook al een tijdje in het systeem.
Maar wel vervelend zeg, dat jullie zo'n argwanende verhuurder hadden, je wordt op die manier flink belet in je doen en laten.
Mijn tip: Vancl Sport in Vrchlabí is een hele goede!
Jeleuw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-03-08, 18:40   #56
kachel
Volwaardig Lid

kachel's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
malý schreef:
Bericht bekijken
We waren twee jaar geleden in Rokytnice op wintersport en op de laatste dag een nederlandse meneer gesproken. Hij woont daar en heeft daar een pension en gaf skiles . LEUK VOOR VOLGENDE JAAR DACHTEN WE TOEN .
Maar hij was vorig jaar niet te vinden en niemand kende hem.
Wie weet of hij daar nog woont en les geeft
er werkt bij jpk een nederlander
kachel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-03-08, 20:58   #57
rolfsmit
Nieuw Lid

rolfsmit's avatar

Nationaliteit:
Eens even een bericht over Rolf, waar hier zoveel over wordt verteld. Hieronder zie je een foto van Rolf en zijn vrouw tijdens de zomermaanden (even goed kijken, want je herkent hem bijna niet zonder zijn winterkleding. Alhoewel.... Die snor herken je uit duizenden!)

Rolf heeft GEEN e-mail. Maar hij heeft wel een website waar zijn adres gegevens en telefoonnummer op staan: http://www.skischulee.com/

Wij zijn vaste gasten bij hem en ik zal jullie vertellen waarom: Rolf is iets duurder met zijn skies, maar met een reden. Hij onderhoud zijn spullen zeer goed. En dat lijkt niet altijd nodig, maar ik weet uit ervaring dat het wel helpt!

Een jaar of vijf geleden was Rolf zomaar gesloten (ivm de nieuwe rondweg, had de burgervader de zaak gesloten). Het jaar daarop zijn we daarom gewoon weer naar één van de andere verhuurders gegaan. Halverwege de week kwamen we er achter dat Rolf weer gewoon open was.

Ik ging uiteraard als stamgast even bij hem buurten. Hij heeft me toen (gratis) andere skies mee gegeven om het verschil eens te ervaren. Het zal vast niet met alle skies zo zijn, maar ik kan jullie vertellen dat er een wereld van verschil zat tussen de skies van Rolf en die van de andere verhuurder. Je skiet veel makkelijker, het kost veel minder inspanning. Vergelijk het met een goed onderhouden fiets die goed gesmeerd is en één die verroest en dus stroef loopt.

Naast het goede materiaal levert Rolf ook nog eens zeer goede service: 's avonds waxed en onderhoud hij de skies, hij wil je overal heenbrengen met zijn Landrover (als het niet al te druk is), enz.

Tenslotte heeft hij docenten die je leren skieën: ze hoeven niet een hele week les te geven, ze willen dat je zo snel mogelijk zelfstandig kunt skieën. (Ik heb verschillende scholen gezien die proberen om je de hele week bezig te houden)

Zo, een heel lang verhaal, maar ik heb veel vragen over Rolf gezien, vandaar even deze extra aandacht. Je vind Rolf HIER inderdaad tegenover het groene huis, naast hotel Praha.

Groeten van een naamgenoot van Rolf: Rolf Smit

Bericht 13-03-08 om 15:42 aangepast door PuNkEnStEiN.
Reden: Twee berichten van soortgelijke strekking samengevoegd. 1x reclame is wl genoeg. :)
rolfsmit is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed