het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 04-01-08, 13:58   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Gezocht: Tsjechische les omgeving Vrchlabi

Wij (Joost en Helma) wonen sinds oktober in Tsjechië (Dolni Dvur) en hebben een tsjechische cursus gevolgd aan de Volksuniversiteit in Nieuwegein.
Deze cursus is natuurlijk lang niet voldoende en we hebben dringend behoefte aan een cursus tsjechische taal.
Weet iemand een cursus in de buurt of weet je iemand die ons privé les kan geven?
Helmo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-01-08, 20:44   #2
Actief Lid

moesti's avatar

Nationaliteit:
Hallo Bovei,
Ga eens naar het dicht bijzijnde gymnasium en zoek uit wie daar de taalleraar is. Vraag die persoon of hij/zijzelf, een kollega of misschien zelfs een laatstejaars student interesse heeft in het geven van privéles ?

Ik kreeg op die manier ooit een Filipijnse dame in de les, samen met mijn gewone leerlingen. Het volgen van taalles was enkel mogelijk omdat ik dat heel plezant vond en de directie daar geen bezwaren tegen had...Met wat goede wil moet dat lukken. Veel sukses
moesti is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-01-08, 22:03   #3
VIP Lid

Keesi's avatar

Nationaliteit:
Bovei,
Ik weet, dat er bij Esthertje (Pension Vysnìný Dùm in Rudnik/Javornik) een groepje nederlanders bezig is/was met tsjechische les.
Neem eens contact op met haar.
Keesi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-01-08, 23:10   #4
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Door tijdgebrek is er nu even geen les, maar we hopen dat we snel weer aan de slag gaan. Ik heb je pm beantwoord. Deze topic ging ook over onze Tsjechische les http://www.tsjechie.net/board/f33/ts...les-10355.html

Laatst aangepast door Esthertje; 05-01-08 om 23:26.
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-04-08, 16:45   #5
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Nou,ik weet waarschijnlijk wel iemand, ik (Linda) spreek nl. beide talen even goed en geef de kennis graag door! We kunnen privelessen afspreken aan huis, zit niet ver bij jullie vandaan. Gr. Linda
Bibi is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels