![]() |
|
|
#41 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Doniati heeft niet goed gekeken....(vrouw) het waren gewoon rond stalen buissegmenten....die gekoppeld aan elkaar een rail vormen.(achtbaan) Door de beweging van het geheel lieten de haakse pennen los...en kwam de knecht met een stuk hout de pennen er weer inslaan.. "Hout" is wat Doniati van mij gehoord heeft,..vandaar houten achtbaan.... Een borgketting met pen heb ik niet gezien op de kermis (Hostinnee) in Tsjechië.... Groeten Doni (man van Doniati)Techneut en critisch....
zitra taky den Laatst aangepast door doni; 20-09-07 om 23:57. Reden: tiepvoutje |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Doniati,
Met veel plezier lees ik jouw enthousiaste berichtjes over jullie verblijf op camping Papillon. Voor ons wordt het steeds duidelijker waar we heen willen..., alleen we hebben nog twee twijfelende jongens van 13 en 16... Helaas lees ik in jouw verslagen niets over kinderen in de leeftijd van zo'n 16 jaar. De vele foto's die ik kan vinden van/over deze camping laat over het algemeen veel jongere kinderen zien. Bij het bezoek aan de homepage van de camping schrokken onze pubers zich rot bij het zien van de foto's van de gordijntjes in de doucheruimte. "Waaaaaat, d'r zitten er niet eens deuren in de douches" Kan je mij uit de brand helpen ? Ik hoor/lees graag ! M.vr.gr. Rene |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#44 |
|
Volwaardig Lid
|
Iedereen op dit forum allereerst de beste wensen!! Douchegordijnen i.d.d. Niets mis mee hoor. Je kan er gewoon doorheen kijken dus er is niets aan de hand Wij zijn vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer want we hebben nog zo veel niet gedaan in die omgeving. Wij hebben 2 meiden van 11 en 12 en een zoon van bijna 15. Kinderen waren er vorig jaar in alle leeftijden. Vorig jaar waren er 's avonds bijvoorbeeld in "schuur" ook regelmatig jump-style voorstellingen van +/- 15-19 jarige jongelui. Echt heel leuk en gezellig zoiets. Op een gegeven moment deden ook alle kleinere kinderen mee. Het is op een kleinere camping natuurlijk maar net hoe je het treft wat betreft zelfde leeftijd natuurlijk dan op een grote mega-camping. Op een camping komen en gaan de mensen natuurlijk. Dus er is altijd wel wat bij. Voordeel van een kleinere camping als deze is dat het wel erg gezellig is rond het kampvuur en zo en er is genoeg voor jongelui in de omgeving zoals disco, bowlingbanen, darts, pool gelegenheden die werkelijk bijna niets kosten dus waar je je gerust met slecht weer de hele dag zou kunnen vermaken. Jongelui regelden vaak een taxi (kost ook weinig) zodat ze ook wat konden drinken daar en veilig naar huis konden daarna. Maar je hoeft natuurlijk niet persé weg van de camping om je te vermaken. Ook op de camping zelf hangen de jongelui (op een leuke manier trouwens) samen in het speelhok (waar een tafeltennistafel, pooltafel en dartsbord staat). Of ook gewoon rond het kampvuur natuurlijk. Hier vind je trouwens ook nog wat foto's van onze vakantie vorig jaar (camping en omgeving). M.a.w. gewoon doen en niet twijfelen.Succes, Jan |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Actief Lid
|
Voorheen gingen wij nooit terug naar een camping waar wij al eerder zijn geweest, gewoon elk jaar wat anders.
Nu zijn wij al 2 jaar achter elkaar op Papilon geweest, dat is uniek. Wij zijn nu al weer plannen aan het maken voor komende zomer, en je mag 3 keer raden welke camping het wordt........... |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Actief Lid
|
Wat ik ga doen is al die plaatsen (jes) in de verschillende topic's opschrijven en opzoeken op de kaart zodat ik deze zomer wat leuke doelen heb om een uitstapje te maken.
|
|