|
|
#81 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Het ijshockey stadion is ook gezellig, als Vrchlabí daar moet spelen in ieder geval
Maar kleed je wel warm aan!! ![]() |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Nieuw Lid
|
Vrchlabi+appartement Martina
Wie kan mij wat vertellen over dit plaatsje en deze appartementen, wij gaan voor de 1e keer.
Wij gaan met 2 kinderen van 7e en 5 jaar is daar voldoende vertier, en hoe ligt het prijsniveau van de restaurantsbv. Graag zoveel mogelijk info. Alvast bedankt. ----- NB. Vraag over route naar Vrchlabi verplaatst naar dit bestaande topic in de rubriek Vervoer. Punk |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Nieuw Lid
|
Zou Je Mij Wat Meer Over Dit Plaatsje Kunnen Vertellen, Bv Hoe Is Het Hiet Voor De Kinderen 7/5 Jaar.
Alvast Bedankt. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Moderator
|
Wat zou je ervan vinden om eerst gewoon dit onderwerp eens door te lezen, nuveld? Dan weet je bijna alles wat er te weten valt over Vrchlabi...
![]() |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ik ben een echte ijshockey fan (destil trappers natuurlijk) maar ik zou graag een wedstrijd van Vrchlabi willen zien. Waar kan ik vinden of ze in de week van 2 tot 9 februari thuis moeten spelen? Groet Eric |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Actief Lid
|
Je hebt gelijk, ze spelen dus 2 februari om 18:00 uur thuis.
Jammer dat we die dag dan net aangekomen zijn, weet niet of er dan nog genoeg fut is om 's avonds daar nog naar toe te rijden maar we zien wel. In ieder geval bedankt. NB. Foutje bedankt, we komen natuurlijk zaterdag aan, dus dat moet gaan lukken !! |
|
|
|