|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Info over Stare Splavy (Hotel Bezdez)?
Wie kent hotel Bezdez in Stare Splavy en is er misschien al eerder geweest....
Ik tracht ze rechtstreeks te bellen om te vragen of ze nog rumte hebben voor van de zomer maar helaas zonder resultaat. Of weet misschien iemand nog een leuk hotel daar aan het meer waar eea te doen is? groetjes Paolo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
Re: Info over Stare Splavy (Hotel Bezdez)?
Hotel ken ik niet, daar kan ik je niet in adviseren.
Dat je ze niet kan bereiken is mogelijk, misschien zijn ze gesloten. Het is geen wintersportgebied, dus het zou kunnen. Wat je nog kan proberen, mailtje sturen, adres staat op de hotel-site . Misschien kijkt wel iemand in de mailbox. Succes. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Info over Stare Splavy (Hotel Bezdez)?
In 2000 hebben we een zeer prettige vakantie gehad in hotel Bezdez. Maar dat is natuurlijk al weer vijf jaar geleden. Toendertijd waren er weinig Nederlanders (of ze verstopten zich) en voor zover ik kon nagaan nog veel kamers vrij. Maar op de gok gaan is ook zoiets...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik ben ook voor de 2e vakantieweek aan het kijken. Hotel Bezdez in Stare Splavy aan het Macha-meer lijkt me een mooi hotel. Maar....is dat te vergelijken met de drukte aan het Lipno-meer? Ik kan eigenlijk geen goede beschrijving van het plaatsje vinden. Het moet niet een soort "Valkenburg" of "Zandvoort" zijn. De omgeving lijkt met een schitterend wandelgebied.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
of probeer www.doksy.de dan krijg je heel wat info ook over het uitgaansleven
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Legende
|
Als je het bericht goed leest en het profiel van Yohe bekijkt zal ze waarschijnlijk geen behoefte hebben aan dergelijk uitgaansleven. Ik denk dat ze rust nastreeft. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Volwaardig Lid
|
Freddy, bedankt voor de link.
Ik reageer een beetje laat want ik had geen berichtje gekregen dat er reacties waren. Wij zijn inderdaad niet van die uitgaanders. 's avonds luieren we meestal wat en 's morgens weer vroeg op om lekker actief bezig te zijn. Ben je zelf weleens in Stare Splavy geweest? (of iemand anders van het Forum). Het gebied lijkt me erg mooi en de ligging mooi voor nog andere uitstapjes. Het zal toch niet zo'n "kermis" zijn in dat Stare Splavy, toch? |
|
|
|
|
|