![]() |
|
|
#31 |
|
Lid
|
Positieve dingen en negatieve dingen, zoals in bijna elk jaar. Een tob en top-jaar. We gaan dit jaar in ieder geval goed afsluiten met veel herinneringen en toch ook goede momenten.
Ik wens iedereen een gelukkig Kerstfeest en een voorspoedig 2008. Groetjes, Robert
|
|
#32 |
|
Moderator
|
Op de valreep dan toch nog een klein stukje in dit topic.
Ik had me voorgenomen dat 2007 voor mij alleen nog goed nieuws mocht brengen. In 2005 en 2006 hebben wij onze portie slecht nieuws namelijk wel gehad. En 2007 zag er uiteraard prima voor ons uit!! Wie onze berichten een beetje heeft meegelezen weet wel waarom.. Tot Lina me gister op m’n werk belde.. Ze had de postbus leeg gemaakt en daar een rouwbrief aangetroffen. Het ongelooflijke toch gebeurd, A(*) is overleden.. A die zijn kanker had overwonnen, dachten we de laatste maanden. A en ik spraken elkaar niet vaak maar steeds was het hartelijk, vriendschappelijk en vooral POSITIEF. Altijd positief over zijn herstel en al weer rustig begonnen met werken.. A wist een fantastisch gezin achter zich en ook op zijn werk werd hij voorbeeldig gesteund. Vier weken geleden melde hij zich bij de dokter, voelde zich niet helemaal top… Gisteravond zijn we naar Friesland gereden om vrouw en kinderen een hart onder de riem te steken en A een laatste groet te brengen, dat was wel het minste dat we nog voor hem konden doen.. Een enorm aantal mensen dat de laatste eer kwam bewijzen omdat A tot het laatst ook sociaal zeer actief was in het dorp. Daar stonden ze: Vrouw en kinderen die fier en met een glimlach al die goedbedoelde woorden aanhoorden.. Dat niet alleen maar ook echt een antwoord voor ons hadden. Geweldig!!! Ik weet zeker dat deze mensen het gaan redden. A’s dood zette mij even aan het denken, hij was tenslotte een half jaar jonger dan ik. Wat 2008 betreft.. Denkend aan A: We maken er een positief jaar van, wat er ook gebeurt. * Om privacy reden niet de volledige naam |
|
|
|
|
#33 |
|
VIP Lid
|
2007.
Is, zoals elk jaar, een jaar van verlies. Maar ook een jaar van: Welkom!! Dat zal 2008 ook zijn. Welkom, 2008!! Maar bespaar ons het verlies... Char. |
|
|
|
|
#34 |
|
Super Lid
|
voor mij was 2007 een goed jaar. werk gevonden bij een supermarkt, naar 5 havo overgegaan, eindelijk weten wat ik na de havo wil doen. kortom veel om naar uittekijken in 2008
![]()
|
|
|
#35 |
|
Super Lid
|
:santa_wink: Zo is het Anoek, en 2008 gaat weer net zo mooi worden voor je.
|
|
|
#36 |
|
Forum Freak
|
Gorrit en Lina,
Ik wil jullie condoleren met het verlies van A... Soms word je ineens weer met je neus op de feiten gedrukt en ziet de wereld er even anders uit. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er inderdaad een heel positief jaar van kunnen maken!
|
|
#37 |
|
VIP Lid
|
Gorrit, Lina, Mayca, en anderen.
Soms denk ik: Wat is het toch jammer, dat wij dingen kunnen bedenken,.. overdenken,... gewoon nadenken. Of,... al denkend, onwetend bliiven. Het geeft zoveel onrust! Char. __________________________________________________ __ Char. ...denkt met U mee,.. en dat, wordt ook niks... |
|
|