![]() |
|
|
#22 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
Jij loopt achter Punk!
![]() |
|
|
|
|
#25 |
|
VIP Lid
|
Verwijderen
PUNK !!!!!.... Als IK de mogenlijkheid had... was jouw laatste reactie hier, verwijderd!!!...
Char. __________________________________________________ _____ Char. ...bakt koekjes van eigen deeg... HaaaHHaaHa, blijven lachen dus! Ik denk dat Corrie, als eerste, reageert! Laatst aangepast door char; 24-12-07 om 23:19. Reden: Sorry Corrie, ik kon het niet laten! KUS!! |
|
|
|
|
#26 |
|
Forum Freak
|
Dat vind ik nu weer even iets te krap door de bocht hoor Char!!
Ik denk dat Punk onze Lukas niet echt vergeten is, hij dacht er vast even niet aan!!
|
|
#27 |
|
Super Lid
|
Ik probeer er deze week wel 'n mooi verhaal van te maken, niet in het topic van Mayca, ook al heb ik eigenlijk alles aan haar te danken.
![]()
|
|
|
#28 |
|
Super Lid
|
Volgens mij wist Punk wel om wie het ging, wil alleen wat meer details!En ik ben nu ook wel benieuwd wat Mayca in Jolanda's verhaal doet...?
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Lid
|
Nou ok komt ie.Mayca heef er voor gezorgd dat Lukas in Februari,toen hij voor het eerst van het forum verdween, weer terug kwam. En daar ben ik haar heel erg dankbaar voor, maar zoals gezegd zal ik deze week iets meer erover vertellen.Omdat dat eigenlijk ook niet kan in 5 minuten.
|