![]() |
|
|
#11 |
|
Pivonist
|
Jongens en meisjes ik ben een uur bezig en het lukt me niet. Allemaal bedankt maar ik ga nu naar beneden en probeer hem op videoband te zetten, al die computerrotzooi is aan mij niet besteed, maar allemaal bedankt voor de support, op naar de ouderwetse video!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
In ieder geval, de DVD, die je van mij had, is niet beveiligd en kan dus een op een worden gecopierd.
Bij je DVD writer had je vast wel software ervoor meegeleverd. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pivonist
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Deze DVD+R stop je in de hp dvd writer&cd-writer, de originele in de andere. Kun je aangeven welke software je gebruikt om te branden? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Ik vind het geweldig, een online cursus cd/dvd kopieren
Macek, als het je nog niet lukt, stel ik het volgende voor: Klik op start, Programma's, en kijk of je het icoontje ergens hebt voor: NetMeeting Zoja, start dat op, zo nee, doe het volgende Klik Start, Uitvoeren, en type in: conf Klik de hele tijd op Volgende en waar je wat moet invullen, kun je gewoon puntjes neerzetten, alle verdere instellingen zijn niet belangrijk, gewoon op Volgende blijven klikken, tot het programma opgestart is. In NetMeeting, klik op Help en dan de laatste optie kiezen, daar staat je IP adres, het lijkt op: 2.252.222.333 maar dan met andere nummers.. Stuur mij die nummers door per email, we spreken een tijd af dat we beiden online zijn. Ik kan dan met mijn NetMeeting met jouw verbinden, en als je toestemming geeft, kan ik je pc overnemen, en het enige wat jij moet doen is dan de cd / dvd in de brander proppen, en ik doe de rest :-) Wat vind je er van ? Dieter |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Legende
|
Ware het niet eenvoudiger moest Jelen een copie aan macek bezorgen ? Hij heeft tenslotte de eerste DVD van Jelen gekregen.
![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pivonist
|
Ik ga eerst DVDees aanschaffen en dan ga ik zweten, ik hou jullie op de hoogte!
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
Als je in Nederland zit:
http://www.opusshop.com/ De goedkoopste die er is volgens mij. Komen uit Duitsland en bezorgen via web. Misschien ook wel in Tsjechië |
|
|
|