|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Niet echt nieuw
Hallo allemaal,
Niet echt nieuw, want al vanaf ergens in 2006 lid. Maar twee jaar onverwacht niet meer in Tsjechië geweest, en dan verloopt het... Maar goed, de planning is aanstaande zomer weer naar Tsjechië te gaan, voor het eerst zonder de kinderen, dus samen in onze BIOD. We hebben natuurlijk in de loop der jaren al een en ander gezien in Oost-Europa, maar willen ons nog steeds laten verrassen. Wij zijn half in de veertig, hebben twee dochters (1990 en 1992) en een biod-caravan. Meer over ons en onze vakanties vind je op de site http://www.pm3.nl Bij foto's vind je ook de verslagen van onze vakanties. Ik hoop hier mee te blijven lezen en af en toe iets te melden te hebben. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pivonist
|
Leuk je weer terug te zien op het "oude nest" en voortaan blijven hé!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
welkom terug op het forum peter
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Allemaal bedankt voor de leuke reacties. Ik hoop hier nog lang rond te hangen, maar vooral hoop ik op mooi weer volgende zomer, zodat we die kant weer op gaan. Bij slecht weer trekt het zuiden toch wel erg...
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum Freak
|
Sttt.... niet zeggen.... dat willen ze hier nier horen joh!!
![]() Welkom terug Peter. ![]()
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
Welkom terug Peter. En wat heb je een mooie Website. De camping Ostrov ziet er geweldig uit, die staat nu bij mijn bladwijzers.
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|