|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Pivonist
|
DVD branden?
Ik heb van Jelen een DVD gehad van Daniël Landa, nou wil ik voor een liefhebber een copietje branden maar ik heb dit nog nooit gedaan. Is dit mogelijk en zo ja hoe moet ik handelen?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Heb je een DVD speler + brander op je PC/laptop? Dus niet alleen CD-rom speler. Als je DVD RW erop hebt staan, kan je branden. DVD erin doen, en er verschijnt direct een keuzeprogramma met welke software je iets wilt doen (afspelen, video etc.). Dan kiezen iets wat lijkt op branden (copy, writer etc.). Dan hangt het inderdaad af van de software die je hebt. Waarschijnlijk is er een keuze mogelijkheid of je wilt luisteren, rippen of Exacte copie maken. Kies dan exacte copie. Dan vraagt ie om een lege DVD, ze zeggen dat het belangrijk is om in ieder geval zelfde soort lege DVD erin te doen. Daar heb je weer verschillende soorten en maten in. Troost: als je het een keer hebt gedaan, wordt het makkelijk. Groeten, Lucinka
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
http://kleppersound.be/
Alle handleidingen en ook alle programma's die je nodig hebt. Maakt niet uit wat je wil, het staat erbij. Suc6. PS Die dvd shrink is idd een hele goede om te gebruiken, gebruik ik zelf ook altijd. hier staat de handleiding http://kleppersound.be/dvd2dvd2.htm Bericht 21-12-07 om 12:25 aangepast door feertje22. Reden: aanvulling |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pivonist
|
Nou ik ga het proberen ik hoop dat het niet teveel stinkt dat branden.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pivonist
|
Waar moet ik het origineel in stoppen en waar de lege DVD? Ik heb eenTDK 52Xmultispeed CD-R700 mb is deze goed?
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Kan je aangeven in het programma.
Als je één station hebt die leest en brandt dan doe je eerst het origineel daarin, je slaat de gegevens op op je harde schijf en je gaat daarna in datzelfde station branden vanaf die harde schijf. Ps je moet wel een dvd brander hebben en een dvd GEEN CD ! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pivonist
|
Ik heb twee lades, boven een hp dvd writer&cd-writer en daaronder dvd-cdrom, wat nu
|
|
|
|