|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Personeelsbemiddeling gezocht
Hallo,
Voor mijn werkgever, een regionaal uitzendbureau in de provincie Gelderland, zijn wij regelmatig op zoek naar geschikt personeel. Reeds enkele jaren hebben wij ervaring met Poolse werknemers die uitgezonden worden voor productiewerkzaamheden en in de tuinbouw. Wij zijn echter met spoed op zoek naar gekwalificeerd personeel, zoals elektriciëns, lassers en loodgieters en dit personeel is moeilijk te vinden. Weet iemand of er in Tsjechië een bureau is die bemiddeld bij het zoeken en uitzenden van werknemers naar Nederland en of hier belangstelling voor is. Onderkomen en zorgverzekering worden door mijn werkgever geregeld. Ik zie jullie reakties graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Anja |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Ja, dat is er. Dat bedrijf bemiddelt met name voor hoger opgeleid personeel (veel IT) voor bedrijven in Dld. Zal ze met je in contact brengen via pm.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Hallo Anja,
Ik heb je een mail gestuurd over dit onderwerp. Ik heb nog geen reactie gehad. Misschien is het lastig om via het forum een mail te openen. Stuur mij anders een mail. Richard
|