![]() |
|
|
#252 |
|
Actief Lid
|
Natuurlijk is het programma niet helemaal life en zullen ze zaken vooraf opnemen en monteren. Als het nu al helemaal klaar is hebben ze wel heel hard gewerkt. Rond 1 november is namelijk pas de redactie bijelkaar en staat het programma op de site van Rtl. Enne je kent het gezegde he Kukel, Niet geschoten is altijd mis.
![]() |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Forum Freak
|
Op dit moment is er nog steeds een filmpje telkens te zien dat je mensen aan kunt melden voor het programma, dus helemaal klaar zullen ze niet zijn, ik stuur vandaag even een mailtje en refereer naar de brief van Chip over Ome Jaap.
Ehh ik realiseer me net (en ik ben niet eens blond...) dat het misschien wel makkelijk is om Chip en Ome Jaap hun hele naam in de mail te vermelden, als ik het alleen heb over Ome Jaap, hebben ze misschien geen flauw idee waar ik het over heb, ze zullen vast duizenden mailtjes krijgen.
Laatst aangepast door Esthertje; 16-11-07 om 10:24. |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Volwaardig Lid
|
(nog) niks gehoord...
Hoi allemaal,
Jullie zitten vast vol spanning te wachten of ik al wat gehoord heb van All you need is love.. Helaas heb ik nog niets vernomen. Terwijl ik dit vermeld bedenk ik mij ineens dat, als ik wél wat gehoord had, ik dat misschien niet mag vertellen van de organisatie. Het is immers een "verrassings-programma" Maar blijf alsjebieft allemaal duimen voor de goede afloop!!! Groetjes, Chip ![]() |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Forum Freak
|
Ik zat het me gisteravond inderdaad af te vragen,toen ik weer een filmpje zag over videoboodschappenn maken. Ik blijf duimen, wie weet.
Soms wil je nog weleens geloven in een kerstman ![]()
|
|
|
|
#257 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Volwaardig Lid
|
Jammer....
Hoi Allemaal, Ik heb niks gehoord van "All you need is love". De hoop is nu wel vervlogen. Jammer maar de actie van jullie was geweldig!! Bedankt daarvoor!! Oom Jaap schuift nu beide kerstdagen gezellig aan bij mijn schoonzus en haar gezin en bij ons. Het wordt vast erg gezellig!! Oom Jaap kan dan ook jullie "actie" bekijken en genieten van jullie aandacht voor hem. Natuurlijk doe ik daar hier verslag van! (Vorige week vroeg hij nog of ik nog wel eens wat hoorde van jullie! Hij moest eens weten........ ) Mijn vrouw en ik wensen jullie hele fijne kerstdagen toe! Groetjes, Chip ![]() |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Forum Freak
|
Wat ontzettend jammer, een gemiste kans voor RTL, maar bij elkaar zijn met de kerst is ook fijn. Geef Ome Jaap maar een flinke kerstknuffel van me en jezelf ook
![]()
|
|
|
|
#260 |
|
VIP Lid
|
Jammer Chip!!!...
Maar, je moet maar denken, ( hoewel het in dit geval, niet helemaal opgaat ) : All you need, is love, hier in Nederland, bij jullie thuis en op dit Forum, is toch ook mooi?............ Ome Jaap!!!... Met de Kerst neem ik er eentje, op U!!...wat zeg ik,... ik neem er een paar!!... PROOST!!... Char. ____________________________________________ Char. ...zoekt alvast de kurkentrekker... |
|
|
|