![]() |
|
|
#21 |
|
Super Lid
|
Nou Valek daar komt ie dan,ik zal proberen alles goed te schrijven zodat je het makkelijk kunt vinden met de
zoekfunctie
.Schrijf allen waar wijzelf geweest zijn en misschien zit er al wat tussen waar jezelf al geweest bent maar goed dat zie je vanzelf.
Van praag naar het noorden toe: Veltrusy- slot in 2005 waren ze nog aan het renoveren vanwege de wateroverlast van 2002,weet niet hoe het er nu voor staat. Nelahozeves- renaissanceslot Melnik- daar komen de Elbe en de moldau samen Kokorin- ridderburcht,mooi wandelen Roudnice nad labem budyne nad ohri- warerburcht Libochovice- staatsslot,toen wi er waren lag het er verleten bij,wel jammer daar het wel een heel mooi slot is.Omdat er op dat moment een tjech rondliep die ons heel veel erover kon vertellen,hij had daar in de buurt gewoond en was voor het eerst in bijna 20 jaar weer terug,hij had het over het comunisme ed,dus dat maakte het extra interesant. Litomerice Terezin- doorvoer kamp,erg indrukwekkend Ploskovice-staatsslot Osek- klooster Velke brezno-staatsslot Iets meer naar het oosten Doksy- bij Machovo Jezero, als je van drukte houdt moet je bij Dksy zijn zoniet is het meer ook bereikbaar vanaf Brehyne Bezdez- Ruine Jablonne podjestedi Kasteel Lemberk Peklo en Krystofovo udoli- prachtig wandelen nog meer naar het oosten Cesky ray helemaal in het noorden Labske piskovce. Het blijft natuurlijk zo dat wat de een leuk vind de ander nog geeneens de moeite waard vindt,ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie en zie wat je er zelf van vindt |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Hier zo maar wat tips:
Natuur: Cesky Raj, Adrspach, de (reuzen)bergen Snezka en Cerna Hora Cultuur: Kutna Hora, Kuks, Praag, Brug bij Bila Tremesna Winkelen: Hradec Kralove, Liberec, Trutnov Gezellig: Janske Lazne. Pec pod snezkou Geweldig verblijf: Hotel Petski in Strazne |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Noord Bohemen
Hallo!
Al enige jaren kom ik in het reuzengebergte voor vakanties, binnenkort gaan we weer. We zitten vlak bij Splynder Myl. Mijn vraag is of mensen tips hebben om dingen te bezoeken, we hebben al veel gezien maar er zijn altijd nog dingen die niet overal in de boeken staan zoals markten en feesten, alle tips zijn welkom. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Forum Freak
|
Tsjech, als je Spindleruv Mlyn intikt bij de
zoekfunctie
, gaat er een wereld voor je open, veel plezier alvast! |