![]() |
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Dank je Moesti. Wij hebben er inmiddels een eigen stekje, met tuin, fruitbomen, schaapjes en geitjes. Helaas kan ik er niet altijd zijn. Maar dat gaat er dus wel van komen over een paar jaar.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Hier wordt er ook over gesproken, maar een verklaring heb ik nog niet gevonden, het geld ook niet
http://www.tsjechie.net/board/f14/su...nen-13271.html |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Grappig Orel dat je komt met dit verhaal. Wij hebben toevallig onze Tsjechische vriendin uitgenodigd voor een bezoek aan Nederland, maar zij weigerde omdat zij op de Tsjechische tv heeft gezien dat Nederland onder water komt te staan.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Trouwens van de week weer wat nieuws op de tsjechische tv (in ieder geval, ik kende het verhaal nog niet) Er zou voor de kust van Nederland een eilandengroep gebouwd gaan worden, een soort 2e Dubai. Het zou als ik het goed begrepen heb miljarden gaan kosten (Kc neem ik aan
) Weet iemand anders hier iets van, ik zit hier soms met stomme verbazing de nieuwsberichten over zaken in Nederland te bekijken. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Goede morgen Esther,ik denk dat er bedoeld wordt de aanleg van
een windmolenpark voor de zee bij ijmuiden. groetjes cees |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volwaardig Lid
|
Ach ja al die misverstanden. Gelukkig zijn wij hier als ¨ambassadeurtjes¨ om de misverstanden uit de weg te helpen. Ik vrees dat het vechten tegen de bekende bierkaai is. Overigens wel begrijpelijk dat men zich zorgen maakt over de toekomst van Nederland agv de opwarming van de aarde. Het is ook nogal een rampenfonds wat de wereld te wachten staat. Maar goed dat heeft natuurlijk overal zijn effect.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Dan moeten die eilanden wel op hele hoge palen komen te staan voor het geval de zeespiegel stijgt zoals de Tsjechische tv verkondigd. Ben benieuwd waar zij al deze informatie halen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Ik heb ook geen idde, maar er zouden ook echt woningen komen volgens het verhaal. Misschien zijn ze in de war geraakt door de molens...
![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
Misschien denken ze dat die molens bedoelt zijn om de zee droog te leggen tbv huizenbouw? Tenslotte hebben we dat al eerder gedaan, zij het op kleinere schaal.
|
|
|
|