![]() |
|
|
#151 |
|
Forum Freak
|
Hilde, wat geweldig allemaal....en morgen de sleutel
.Ik hoop dat je een geweldige tijd tegemoet gaat in jullie prachtige huis in Tsjechië!! Het ziet er geweldig uit, echt een droomhuis. Dat mag ook wel na deze zoektocht met veel tegenvallers. Jullie zijn echte doorzetters! Oh, wat zullen jullie gaan genieten.
Kijk niet veelbetekenend.....maar beteken veel! Laatst aangepast door mayca; 17-12-07 om 09:07. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
VIP Lid
|
Hier nog even de laatste up-date.
Vandaag heeft de Tsjechische makelaar de sleutels over gedragen aan Maurits. En deze liggen nu veilig in ons dossier. De zaterdag na de kerst zullen we dan de overdracht, van de sleutels, van Maurits en Astrid aan ons feestelijk afsluiten. We hebben inmiddels een mail ontvangen en foto`s. En het lijkt erop dat van alle spullen die er tijdens de bezichtiging in stonden niets is weggehaald. Wordt vervolgd. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Forum Freak
|
Je hebt hem dus, Gefeliciteerd!! Wat zullen jullie je gelukkig voelen.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Je kan, denk ik niet wachten om erheen te gaan.
|
|
|
#154 |
|
Forum Freak
|
Heerlijk Hilde, en vanaf volgend jaar aan het werk hé!!!
![]()
|
|
|
#155 |
|
Actief Lid
|
wat geweldig, eindelijk de sleutels. Nu op naar volgende week zaterdag--> zelf sleutels in ontvangst nemen JiPpie
Wij zijn ook heel benieuwd naar de foto's. En veel plezier die dagen.....
|
|
|
#156 |
|
Legende
|
Daar zeg je me wat, volgend jaar !
![]() ![]()
|
|
|
#157 |
|
VIP Lid
|
Hier vast een voorschotje met foto`s van Maurits.
mini-P1010023.JPG Zo zag het er gisteren uit. mini-P1010029.JPG En zoals te zien is . Er staat nog van alles. Ook hij heeft de meterstanden opgenomen. mini-P1010028.JPG en weten we nu dat er geen heks of lijk in het afgesloten hok verstopt is. mini-P1010036.JPG We staan te popelen en kunnen het nog steeds niet echt geloven. Groetjes Hilde |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Super Lid
|
Nou dat geloof ik, het lijkt me heerlijk om nu eindelijk te kunnen beginnen.
Veel plezier ermee hoor, maar dat gaat zeker lukken. ![]()
|
|
|
|
#160 |
|
Forum Freak
|
Oh, wat zullen jullie trots en happy zijn. Heel veel plezier alvast straks en natuurlijk heel veel genieten in de toekomst, maar volgens mij komt dat wel goed
![]()
|
|