![]() |
|
|
#121 |
|
Forum Freak
|
Ja, ik ook hoor. Toen ik de route via Praag bekeek, zag ik dat we dan ook langs Brozany kwamen. Ik twijfelde even...en heb het er met Roy overgehad.
Het was goed om er langs te rijden, de bergen te zien...Rens z'n berg. Toen ik de foto's maakte was het al iets schemerig en de jongens in de andere auto zagen de flits, ze snapten meteen waar we waren.
|
|
|
#122 |
|
Actief Lid
|
Waar kan ik nu beter m'n 100e bericht kwijt dan hier. Mayca bedankt voor je mooie verhalen. Ik heb er met een lach en een traan van genoten.
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Actief Lid
|
Mayca, bedankt voor je prachtige verhaal. Helaas kunnen Dick en ik in mei niet in Dolni Lanov zijn. Wij hebben dan wel vakantie maar gaan een week op de motor weg. Ik hoop dat je dan wel voor ons weer een verslag maakt van je vakantie.
Dikke van ons.
|
|
|
|
#124 |
|
Forum Freak
|
Met de motor is het ookmooi hier hoor
Mayca, dat was het dan hé, deze keer. Ik vind het zo gaaf, die verhalen, die foto's, dat enthousiasme. Heerlijk dat je in Mei weer deze kant uitkomt ![]()
|
|
|
|
#125 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#126 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() Ja, dat was het dan....nu leven we weer naar de meivakantie toe! Kijk dat is mooi. Ronald zag het ook wel zitten.
|
|
|
|
#128 |
|
Actief Lid
|
Dat afscheid met tranen in je ogen komt mij bekend voor. Ik heb er ook altijd last van. Niet omdat het vervelend is om naar huis te gaan, maar om al dat moois achter te laten.
|
|
|
#130 |
|
Legende
|
Hier op het forum zijn we toch een "heel groot beetje" in Tsjechië mayca. En dat iedere dag opnieuw...
|