![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Campings gezocht (ong. 75 km. onder Praag)
Hallo allemaal,Wij zijn op zoek naar campings ong.75 km onder Praag met vele uitgangsmogelijkheden b.v. Cesky Krumlov, Ceska Budejovich, en er moet wat te doen zijn voor de jeugd op de camping. Wie kunt ons helpen aan verschillende campings voor 2008! Met vriendelijke groeten Ed en Syl. ![]() Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 17-12-07 om 06:03. Reden: Lokatie van gezochte campings aangepast. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volwaardig Lid
|
Jullie vragen naar campings rondom Praag en noemen als voorbeeld plaatsen als Cesky Krumlov en Ceske Budejovice. Ceske Budejovice ligt maar een kleine 175 km onder Praag. Cesky Krumlov een 200 km onder Praag.....Volgens mij begrijp ik het niet helemaal....
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forum Freak
|
en..... probeer de "Zoek" functie eens, je zult versteld staan over al de informatie die je daar kan vinden!!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
wij bedoelen campings zo ong.75 km onder Praag, want daarvandaan kunnen we uitstapjes maken naar Pilzen, Cesky Krumlov, Budejovice, Praag enz. Met nog een gezin en totaal 3 kinderen is dat allemaal wel aan te rijden. Vorig jaar zaten we aan de Grens bij Polen vlakbij Nachod, om dan naar een stad te gaan b.v. Liberec was erg lang rijden voor hun ook met de event. warmte. Wij zijn hier nieuw en moet het allemaal nog uit proberen enzo, maar bedankt voor het meedenken we zullen Kostelec een s aanklikken bedankt hiervoor Emiel.
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Onze camping ligt 100 km ten zuiden van Praag. Er gaat een lijnbus die er ongeveer 75 minuten over doet. Pilzen is ca 60 minuten rijden, Ceske Budejovice 30, Cesky Krumlov 60.
Meer informatie via mijn profiel Laatst aangepast door Gorrit; 27-12-07 om 19:50. Reden: commercie |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum Freak
|
kijk eens op deze camping-zoeksite of bij de links op dit forum
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
Vlakbij Èeský Krumlov, Èeské Budéjovice, ligt camping Sever, een heerlijke, gezellige en gemoedelijke camping, aan een gigantisch meer. Er is heel veel te zien in de omgeving. Wel iets verder van Praag, maar ik ben er toen wel geweest met de trein. www.campsever.cz
Zie ook dit topic. Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 18-12-07 om 16:50. Reden: Verwijzing naar topic toegevoegd. |
|
|
|