![]() |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Wat is er te doen in Zacler
Op de webcam van Zacler (http://webcam.humlak.cz/hires/zacler/2048x1536.jpg) zag ik vandaag dat ze diverse stalletjes aan het opbouwen zijn.
Weet iemand wat er te doen is ??? ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
Lijkt me een typisch geval van een jaarmarkt, zoals in vele dorpjes gehouden worden.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Zacler jaarmarkt
Klopt inderdaad 5 en 6 juli. Morgen jaarmarkt en vanaf 19.00 uur muziek.Ik ben nu in Zacler dus kan ik het weten.
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Morgen is er ook een oude ambachtenmarkt vanaf 08.30, verder nog vele andere activiteiten.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Legende
|
Dit is de aankondiging en het programma voor vandaag:
Program dne lidových řemesel ![]() Orientační harmonogram dne řemesel: 10.00 zahájení + dechová hudba 11.30 ZUŠ (pěvecké soubory Small Faces, Vox, Faces, 2xT Voices a Evžen Zomer) 13.15 romská skupina 14.00 Historikus - 1. část 14.45 Truvéři - Brouček 15.45 Historikus - 2. část 16.30 Michal Nesvatba 18.00 Beatles revival 20.00 Věra Špinarová - skupina Stopangin Voor de liefhebbers is er opnieuw de "Beatles revival". |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
AhojEr staan in Bobr enkele particuliere huizen die de naam bungalow zouden kunnen dragen. Bobr is een buitenwijk van Zacler. Heb je een website of foto. Ik ben namelijk in Zacler 1km van Bobr. Ik wil eventueel wel even kijken. Wij gaan vaak eten in Bobr. Een heel goed restaurant. Barend |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Dat is leuk, Barend.
Het adres is Bobr 16 (???) De eigenaar schijnt ook Pension Milos te bezitten. De route is: In Zacler moet ik bij Keramtech linksaf en na het bord Bobr ( 300m) het 3e huis aan de rechterkant. Het restaurant; is dat aan het eind van de weg in Bobr vlak voordat je Bobr weer uitrijdt? Ik ben de naam kwijt. Groetejs Aad |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
Waar lag dat restaurant als ik vragen mag? In zacler? of perkny dull? of in de buurt?
|
|
|
|