![]() |
|
|
#72 |
|
VIP Lid
|
Heerlijk om weer mee te lez(v)en Mayca.
Ik hoop te zijner tijd ook nog eens bij Esther en haar mannen `een bakkie te doen` En de Tsjechische sneeuw te beleven. maar voorlopig geniet ik vanaf de computer. Hilde ![]() |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Actief Lid
|
Wat is het weer een heerlijk verhaal om te lezen. Ook het eindeloze genieten van de 'simpele' dingen van het leven. Alleen sneeuw, een vakantiegevoel zijn de ingrediënten.
Ik wacht met smart op je volgende verhaal.
|
|
|
#74 |
|
Legende
|
mayca fantastisch!
Bij het lezen merk je dat jij zit na te genieten bij elk woord dat je schrijft. En wij genieten met zijn allen met je mee. Druk deze stukjes straks af en koester ze want je zal er nog lang niet over uitgepraat zijn. ![]()
|
|
|
#75 |
|
Forum Freak
|
Mayca, jou kan je elke dag wel over de vloer hebben hoor!
Enne weer een prachtige dag zo in het totaalplaatje En het wonder van morgen....kijk maar eens naar Mayca's foto's ![]()
|
|
|
|
#76 |
|
Actief Lid
|
Mayca wat schittend geschreven. Het is net of ik er ook een beetje bij ben. Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik het voor me. Mooie sneeuw, rode wangen en heerlijk lopen in de knerpende verse sneeuw.
Het is een genot op een jouw verhaal te lezen. Groetjes Gerda
|
|
|
#77 |
|
Super Lid
|
Dat wonder had ik inderdaad al aanschouwd.Zo mooi.
|
|
|
|
#79 |
|
Super Lid
|
wat een mooi verhaal
![]()
|
|
|
|
#80 |
|
Forum Freak
|
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reactie's. Ik zat het vannacht te schrijven en kreeg geen contact met de surfer meer, dus kon het verhaal niet kwijt.....tot half twee zitten wachten, maar nee. Gelukkig kwam ik op het idee om het in word te plakken. Gelijk alle taalfouten eruit, Freddy
.
|