|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Ja jongens, het wordt meteen wat minder aantrekkelijk eh.. Maandag eerste solicitatie via het recruteringsbureau. Kijken wat dat oplevert, en dan zien we wel.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ik hoop toch dat je ondanks al die ellende hier wat mooie momenten hebt gehad en dat je misschien terug naar Praag ooit zou komen (op vakantie, bv.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Maar daarover staat hier op het forum al meer geschreven. Gebruik de zoekfunctie maar eens, en zoek op Accenture. Veel succes Floris en het komt vast allemaal goed. En een goede baan kun je zo vinden in Praag, daar heb je Accenture echt niet voor nodig!
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Jammer idd dat het zo gelopen is. En ja, had alle andere berichten ook al gelezen alleen nooit verwacht dat hem dit zou overkomen. Maar ach, het is een mooie uitdaging en leerschool geweest én we hebben er een plek om naar vakantie toe te gaan bij. (wil jullie prachtige stad echt wel een keertje komen bewonderen) En ja, Bert, je hebt nu voorkennis, hoop dat het voor jou wel wordt wat je verwacht
![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Beste Floris,
Wat je overkomen is is natuurlijk erg vervelend, een stom ongeluk. Toch sluit ik me wel aan bij Klarka, wie een sprong in het diepe neemt kan letterlijk en figuurlijk verkeerd terecht komen. Je schrijft dat je al een vreemd voorgevoel had, misschien in de toekomst beter je intuitie volgen. Sommige dingen zijn nu eenmaal te mooi om waar te kunnen zijn. Hoe dan ook, sterkte met je herstel en je geplande thuisreis. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb via monsterboard een baan bij Accenture aangeboden gekregen. Nu is >1 jaar in Praag sowieso geen optie voor me, maar ik zal sowieso toch ernstig twijfelen of ik voor Accenture zou willen werken als ik het hier zo lees.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Ik werk intussen 2 jaar voor Accenture en heb totaal geen problemen. Natuurlijk is er wel eens een onduidelijkheid of moet je wat lang op informatie wachten. Maar de aanhouder wint zeggen ze en als je gewoon netjes en aardig blijft dan komt alles altijd wel voor elkaar.
Ik heb het heel erg naar mijn zin hier, werk in een leuk project met een geweldig team. Heb afgelopen jaar mn eerste (kleine) promotie gemaakt en ook voor de toekomst ziet het er goed uit. Het werk op zich is niet heel erg moeilijk, maar hangt ook een beetje af van op welke positie je terecht komt. Het meeste is financieel administratief of HR. Wat betreft doorgroeimogelijkheden, die zijn er genoeg. Je moet alleen zelf aangeven wat je wilt en hoe je je toekomst ziet. Als jij niks zegt gebeurt er ook niks, maar dit lijkt me op zich wel logisch. Als je goed gemotiveerd bent zijn er allerlei mogelijkheden voor trainingen en cursussen die je kunnen helpen bij het maken van een promotie. Ik zou zeggen, ga ervoor en geef Accenture een kans. De proeftijd is 3 maanden en als je het niks vindt heb je als NL-spreker zo weer een andere baan in Praag. Succes! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
en het loon??
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Het loon hangt van het level af waar je op gaat werken, en ook van het project. Ze kijken ieg zo goed als niet naar ervaring en leeftijd.
Zo krijgen de mensen op het Unilever project meer loon dan de Nederlanders op de financiële projecten. Geen idee waarom. De gewone werknemers (dus geen team leads en management) zitten ongeveer tussen de 25.000 en 38.000 kroon, afhankelijk van project en level. |
|
|
|