|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Voor het eerst naar Tsjechië
Hoi allemaal,
ook ik ben nieuw hier omdat we voor het eerst naar Tsjechie gaan deze zomer. We hebben een huis gehuurd voor twee weken in Zuid Bohemen.(via Jubo reizen) Ik ben geheel onwetend betreffende dit land dus ik ga maar eens rustig lezen hier!Misschien tot gauw! Eveniet |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Na het lezen ben zeker weten niet meer geheel ontwetend maar mocht je toch nog vragen hebben dan kan je ze hier gerust stellen.
Ik wens jou alvast een heerlijke vakantie toe en oh ja vergeet niet te gaan. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Welkom eveniet. Volgens mij wordt het op dit forum snel genoeg evenwel
. Via de
zoekfunctie
vindt je snel veel info. Een waarschuwing is wel op z'n plaats. Je loopt een groot risico een Tsjechië verslaving op te lopen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
welkom op het forum. zuid bohemen is prachtig
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
Welkom Eveniet, zoals de meeste hier voor mij al zeiden, kijk uit, of niet, maar Tsjechie kan verslavend werken.
![]()
|
|
|
|
#7 |
|
|
Veel plezier, ook bij de voorbereiding.
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Beste Eveniet,
Op tsjechie.nl staat onder de reisverhalen het verhaal "Naar Nepomuk". Zij verbleven ook ik het huis in Nekvasovy waar jullie naartoe gaan. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
|
'N aardig verslag, maar het blijft natuurlijk 'n beetje 'n eigen mening.
Zoals Pilzen. Ik vind dat Pilzen weldegelijk iets meer te bieden heeft dan alleen maar winkels. Het is natuurlijk zo dat het veel scheelt of je wel of geen kinderen mee neemt. Want wandelen in de bossen als het net geregend heeft, is voor mij een van de mooiste dingen, alles lijkt groener en het ruikt heerlijk. Ik wil wel iedereen een tip mee geven, ondanks dat hier op het forum heel veel geschreven staat, ga naar 'n informatie buro. Je zal altijd nog iets vinden wat hier niet beschreven staat of waar je overheen gelezen hebt. En de datums van eventuele evenementen kun je daar natuurlijk ook vinden. Maar as je in Nepomuk verblijft kan je in ieder geval alle kanten op, en zal je heel erg veel mooie dingen zien. ![]()
|
|