het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 06-12-07, 21:46   #701
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
UEFA Cup: Leverkusen en Spartak beslissen groep E voortijdig

Bayer Leverkusen 1-0 Sparta Praag

Sparta Praag mocht niet verliezen in de uitwedstrijd tegen Leverkusen. De Duitsers hadden echter het betere van het spel. Zowel Freier als Gekas waren dichtbij de openingsgoal. Ook een man meer kon de Tsjechen niet inspireren. Ramelow mocht in de tweede helft vroegtijdig douchen na een handgemeen bij tegenstander Rezek. Leverkusen wist ondanks een man minder de beslissing te forceren. Friedrich mocht uit een corner vrij binnen koppen.

voetbalcentraal.nl
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-12-07, 15:39   #702
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Cech keert terug in het Chelsea-doel

Petr Cech zal dit weekend opnieuw het doel van Chelsea FC verdedigen. De sluitpost keert terug na enkele weken blessureleed.

Chelsea kan dit weekend weer beroep doen op zijn Tsjechische doelman Petr Cech. Zaterdagmiddag speelt de Londense club tegen het Sunderland van manager Roy Keane.

Cech moest de voorbije vier wedstrijden van The Blues aan zich voorbij laten gaan door een dijblessure. Ondertussen is hij volledig hersteld en hij trainde alweer voluit mee met de selectie die onder de hoede staat van de Israëliër Avram Grant.

"Als je snel terug wil zijn, dan moet je je voor honderdertig procent geven. Ik had misschien vorig weekeinde kunnen spelen tegen West Ham United, maar nu hoop ik gewoon dat ik weer kan meedoen tegen Sunderland", aldus Cech.

Chelsea ziet dit weekend dan wel Cech terugkomen, maar de kans is relatief groot dat het niet zal kunnen rekenen op de Ivoriaanse aanvaller Didier Drogba. De prijsschutter kampt met een knieblessure.

voetbalkrant.com
Oud 11-12-07, 08:20   #703
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
bron : http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=509326

volgens de laatste geruchten zou Pavel Nedved zijn nationale voetbalshirt weer gaan aantrekken tbv Euro 2008 ...
in totaal scoorde Pavel 18 goals in 91 interlands.
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-12-07, 08:57   #704
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
Dat zou wel mooi zijn! Niet dat ze nu geen goed team hebben, maar toch!
Riannah is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-12-07, 11:16   #705
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
om nog even over Nedved door te gaan, wat staat hierzo: http://fotbal.idnes.cz/nedved-navrat...fot_reprez_mah ?

Is het al zeker dat hij meedoet???
Riannah is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-12-07, 13:05   #706
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Jan Koller is weer op weg naar Bundesliga

wo 12/12/07 - Jan Koller is van plan om de Franse voetbalcompetitie te verlaten. De Tsjechische ex-spits van Lokeren en Anderlecht praat met Nürnberg in Duitsland. Volgens de Tsjechische media zou Jan Koller (foto) dicht bij een akkoord met de Duitse eersteklasser staan.

"Hij heeft een uitstekende reputatie in Duitsland", zegt zijn manager. "Er zijn dus geen aanpassingsproblemen bij een transfer." Van 2001 tot 2006 maakte Koller (34) doelpunten voor Borussia Dortmund in Duitsland.

Momenteel speelt de lange Tsjech nog voor Monaco in de Franse competitie, maar daar belandt hij regelmatig op de bank.

Van 1996 tot 2001 speelde de Tsjechische spits in België bij Lokeren en Anderlecht.

vrtnieuws.net

Laatst aangepast door Freddy2005; 12-12-07 om 13:11.
Oud 12-12-07, 16:22   #707
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Zitka mag langer blijven bij Anderlecht

Anderlecht heeft voor Daniël Zitka een contractverlenging klaar liggen tot medio 2011. De 32-jarige doelman tekende vorig seizoen tot 2010 bij. Zitka krijgt opnieuw een loonsverhoging aangeboden.

Daniel Zitka werd in november voor het eerst opgeroepen voor de Tsjechische nationale ploeg. Hij hoopt Euro 2008 mee te kunnen maken.

voetbalbelgie.be
Oud 13-12-07, 11:49   #708
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
nedved

ik ben niet goed met vertalen maar daar stond(of iedergeval het laatste wat ik over nedved las op idnes) dat hyet gewoon een gerucht is die gemakt is door een teamgenoot van nedved dat hij graag terrug zou keren , maariemand van volgens mij de cmfs(ceskomoravskyfotbalovysvaz) is er nog niks vernomen over nedved dus het blijkt gewoon een gerucht te zijn..

ik denk zelf dat nedved het wel wil maar dat hij niet weer tegen zijn problemen aan wil lopen dat hij moeilijk er mee kan stoppen, ik vin dhet wel jammer dat hij niet nog een jaar voor sparta gaat spelen maar ja wie ben ik.
mathijs_cz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-12-07, 13:11   #709
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Sevilla als H-groepswinnaar Champions League

Sevilla won gisteren met 0-3. De Spaanse ploeg was vele malen beter dan Slavia en kon dit ook via Luis Fabiano, Frédéric Kanouté en Daniel Alves in de score uitdrukken.

Slavia Praag – Sevilla 0-3 (0-0)
Luis Fabiano (66) 0-1, Kanouté (69) 0-2 en Daniel Alves (87) 0-3.

voetbalcentraal.nl
Oud 14-12-07, 09:48   #710
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Doelman Zitka verlengt contract bij Anderlecht

Daniel Zitka staat ook de komende jaren onder de lat bij Anderlecht. De Tsjechische sluitpost heeft zijn handtekening gezet onder een nieuw contract, dat hem tot medio 2011 aan de club uit Brussel verbindt. Zijn oude contract liep tot de zomer van 2010.

"Ik kreeg een contractverlenging aangeboden tot 2011. Aangezien ik me goed in mijn vel voel bij Anderlecht kwamen we snel tot een mondelinge overeenkomst", schrijft Zitka, die in 2002 van Lokeren naar Anderlecht kwam, op zijn persoonlijke website.

fcupdate.nl
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels