![]() |
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
ik ben bang dat dat niet gaat. zo gedigitaliseerd is het cz kadaster nog niet. kadastrale plattegronden kun je bij een kantoor vh kadaster ophalen.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
Als je de nummers eenmaal hebt, kun je via de link in dit bericht wel e.e.a. vinden
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Zoals Josef zei zul je daarvoor naar het kadaster toe moeten vrees ik. Daar kun je kaartjes en/of uitrekesels opvragen.
Het antwoord op je vraag is waarschijnlijk dat dit nog niet mogelijk is |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Beste Gorrit,
Ik heb een bericht gelezen van,.......??? dat hij een kaart had gevonden op internet? waarop deze nummers zichtbaar waren ik zal gaan kijken van wie dit bericht was. Gevonden,het is een bericht van Kukel dd 18-11-2005 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moderator
|
Dat is het zelfde onderwerp waar ik eerder naar verwees.
Helaas worden we nog niet wijzer.. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Moderator
|
Post maar gewoon hier. Hebben we er allemaal wat aan!!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
hallo Zacler,
Als je naar het kadaster toe gaat kun je voor slechts 150 krone een plattegrond en een uittreksel krijgen van de eigenaar (hierop staat bijv. alle grond van de eigenaar, zijn adres gegevens, of er een hypotheek op zit, welke bestemming de grond heeft, etc. etc.). Als je een straat en huisnummer hebt kun je via dezelfde site als waarnaar Gorrit verweest het kadaster nummer van het huis vinden. Alleen heb je dan nog niet de nummers van de erom toe liggende grond. |
|
|
|