![]() |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Beëdigd vertaler gezocht
Hoi,Wij zijn op zoek naar iemand die voor ons papieren kan en wil vertalen welke nodig zijn om een hypotheek te verkrijgen. Deze moeten zijn voorzien van een stempel, dus het moet een beedigt vertaler zijn. Bedankt vast. Mirjam |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Ik heb laatst papieren opgestuurd en laten vertalen door een tolk/vertaalster (een beëdigde, dus officieel).
Haar naam is Hana Kulisanova. ik PM de verdere gegevens wel. grt feertje22 Laatst aangepast door feertje22; 07-12-07 om 20:41. Reden: tikfoutje |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Hallo Loek,
![]() Het is natuurlijk het gemakkelijkst als die vertaler gewoon in Nederland woont lijkt me. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
ik sluit me aan bij lina en natelka. prima service!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
Bedankt allemaal, ik heb er inmiddels een mail gestuurd, dus het zal wel goedkomen!
Nogmaals bedankt. Mirjam |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
Lakida,
Als je nog op zoek bent naar een beëidgd vertaler dan laat je maar ies weten. Wij kennen ook iemand die ons heel goed heeft gehelpen en zelfs met raad en daad heeft bijgestaan. Ik lees het wel als het nodig is, of stuur een PM. Ik heb het de komende tijd nogal druk en kom nog eventjes (helaas TE) weinig op het forum. Succes met de zoektocht Groetjes, Ben |
|
|
|